• Linn83

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Hejhej tänkte joina er här i denna väntans tider... Linn heter jag och har bim kring den 23:e, hade iaf äl den 7:e eller 8:onde(!) .... fyy vilken jobbig väntan, jag vill testa nu...

måste höra med er, igår den 14:onde kring 20.00 på kvällen så skulle jag cykla hem från ett träningsställe och då jag är på väg att låsa upp cykeln, så hugger det till på vänster sida av typ buken (eller va de heter) ...å ja va tvungen att stanna upp och vänta i ett par minuter tills den värsta smärtan släppt, för att sen cykla hem...å efter det kom huggen lite sporadiskt över i nån timme... idag känns ingenting...bara lite spänd i magen (tror dock det är träningsvärken hehe) ... jag blir nu rädd för att jag har fått ett utomkvedshavandeskap, eller vad tror ni ??kram//Linn

• Linn83

"Hannas" - jasså...ja jag är inte så insatt, men då hoppas jag hellre på det...å ett FETT plus snart då!!! plus till oss alla här!!!!

Jag lägger också till mig på listan

CanelaCaliente - 20 mars
    Linjo82 - 21 mars
    Pearls - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Lilla Mjau 23 mars, äl 8+9
    Linn83 - 23 mars, äl 7+8, sex: 4-5/3, 7/3, 9-11/3
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars
    Monni21 - 31mars

• Linn83

ja ja har inte heller nått symtom ... å ja önskar att ja inte vore så nyfiken...för jag kunde då inte hålla mig imorse så jag testade hehe, och det vart ju såklart minus...fast hoppet har jag inte gett upp...de är ju en vecka kvar tills min bim så...

• Linn83

hallå hallå alla... jag har då inte fått varken ett plus eller mens... har molvärk ibland i magen... å brösten har börjat ömma lite.. jag testade dagen innan BIM (torsdag den 22/3) å då vart de minus... så ja ska v'nta tills på fredag denna vecka å testa igen...men jag hoppas fortfarande...tror faktist att jag är gravid...drömde att jag testade mig inatt och att det kom upp två streck...dock va ett lite svagare än de andra, men ändå två streck...hehe, hoppas det va en sanningensdröm =) jag hör av mig på fredag så får ni vet!!!

kram till er!!!

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!