• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Hannas

Nej, hoppas många fler plussar förståss!!

• JePaLuLi

Hannas: Vi har försökt sen juni förra året. Inte helhjärtat alla gånger iofs, tänkte mer att blir det så blir det... Trodde inte att det skulle vara så här svårt

Väntar, längtar, hoppas...
  • Jenny Nkpg

ska bli kul och se hur många plus det blir......

• JePaLuLi

Ja, jag har inga direkta förhoppningar den här månaden, men men... Det blir som det blir! Blir självklart överlycklig OM det nu skulle vara så att det blir ett +!!

Väntar, längtar, hoppas...
  • Jenny Nkpg

jag önskar alla superlycka till....

• LilllFlisan

Mitt första inlägg! Läskigt.. Så kul att prata med fler som försöker! Även om vi inte försöker "på riktigt" än... Det är svårt för mig för mina cykler är så ojämna! Förra månaden dröjde det sex veckor mellan mensen.. Den här gången 16 dagar... Det här blir en kul tråd tror jag!

• Hannas

Välkommen LillFlisan!
    JO, det som skiljer den här tråden från alla andra är faktiskt att samtliga som satt upp sig på BIM-listan här kommer att plussa!

...i alla fall om det hänger på förhoppningarna...

• Hannas

Välkommen LillFlisan!
    JO, det som skiljer den här tråden från alla andra är faktiskt att samtliga som satt upp sig på BIM-listan här kommer att plussa!

...i alla fall om det hänger på förhoppningarna...

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!