• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • CanelaCaliente
    Jag har inga test hemma, men tänkte testa nästa fredag om mensen inte kommer på tisdag
    Jag har ínte ett dugg ont i brösten konstigt nog
    Baka bebis för 11:e gången nu...
  • JePaLuLi

Jag har BIM den 24/3 och hoppas att tanten har tagit semester

Väntar, längtar, hoppas...
  • CanelaCaliente
    Ja, tanten får gärna ha åkt på en 9 månaders lång semester
    Baka bebis för 11:e gången nu...
  • mogirl

hej igen...

Själv så brukar jag få lite flytningar, molvärk och spända bröst ca 10 dagar innan mensen, men nu är det bara 7 dagar kvar och jag känner INGENTING...kan det vara bra tecken tro???

Hur går det för er andra???Jag åker bort nu i 2 veckor och hoppas att jag ser måååånga plus när jag kommer tillbaka(inkl min egen) :)

HA DET SUPERBRA...

• störtis

Hej på Er! Varit bortrest i 2 dgr. Jag har inga direkta symptom. Däremot som någon beskriver (kom inte ihåg vem) har jag också lite stundtals ont på min högra sida i magen, ganska långt ner, känns som äggstocken knyter sig ungefär, sen går det över.

Mår inte illa
    Har inte ont i brösten, annat om jag klämmer hårt hihi...
    Är inte vidare trött, tror jag.

Ni som har 7 dgr kvar till BIM (alltså 23 mars), hur mår ni, några symptom alls????

KRAM

• störtis

Hannas: gud va du e rolig, skrattade i typ 10 min, åt "ont i svanken". Jag är typ likadan, beroende!

• valkyrian

sörtis--> Jag har BIM den 23, mina bröst spänner lite, ungefär på samma sett som när man ammar och mjölken rinner till. Samma stickande,
    men det kan ju lika gärna bara vara ett symptom på mens.

Detta är jobbigt. Jag tror inte att jag har några egentliga symptom.
    Kanske är lite tidigt för det ?
    Nåja...

• Hannas

Jag har bestämt mig för att inte testa förrän på torsdag den 22.3. Så desså. (Med mitt tålamod får vi se om jag kan hålla mig till beslutet...
    Symptomen just nu är så gott som obefintliga, men egentligen känns det bra så. Jag litar nämligen inte ett skvatt på mina skengravida påhitt - av ren erfarenhet.
    Det enda jag vet är att:
    Jag har haft lite mer flytningar än vanligt (det går liksom inte att missta sig på när man kollar i trosorna... :/ )
    I förrgår hade jag tydliga stickningar i vänster sida/äggstock.

Att jag är sur och trött och allmänt jävlig är liksom inget nytt på jorden... tyvärr. :)

Absolut inga ömma bröst (små russin)
    Inget illamående

Men vaaaaansinningt hoppfull, naturligtvis.

• Linn83

Hejhej tänkte joina er här i denna väntans tider... Linn heter jag och har bim kring den 23:e, hade iaf äl den 7:e eller 8:onde(!) .... fyy vilken jobbig väntan, jag vill testa nu...

måste höra med er, igår den 14:onde kring 20.00 på kvällen så skulle jag cykla hem från ett träningsställe och då jag är på väg att låsa upp cykeln, så hugger det till på vänster sida av typ buken (eller va de heter) ...å ja va tvungen att stanna upp och vänta i ett par minuter tills den värsta smärtan släppt, för att sen cykla hem...å efter det kom huggen lite sporadiskt över i nån timme... idag känns ingenting...bara lite spänd i magen (tror dock det är träningsvärken hehe) ... jag blir nu rädd för att jag har fått ett utomkvedshavandeskap, eller vad tror ni ??kram//Linn

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!