Inlägg från: Lilla Mjau |Visa alla inlägg
  • Lilla Mjau

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

CanelaCaliente - 20 mars
    Linjo82 - 21 mars
    Pearls - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars, ÄL 9/3, sex 5/3, 6/3, 7/3, 9/4 2 ggr, 10/3
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars, ÄL 8-9/3, sex 5/3, 7/3, 8/3
    Zagolik-23 mars , äl 8+9/3,sex 4/3,7/3,8/3,9/3,10/3,11/3
    Lilla Mjau 23 mars, äl 8+9
    Mia Jennie - 24 mars
    Novaliss - 24 mars, ÄL 9/3, sex 5/4, 6/4, 8/4, 2 ggr 10/3
    Jenny nkpg - 25 mars
    Piluttan - 25 mars
    hellenaK - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars

--------------

Hej hej

Tänkte hänga här inne tills mensen dyker upp! Har BIM 23 mars, precis som många andra av er :) Vi är inne på försök nr 7 nu *pust*

Symtom jag har (eller inbillning snarare!!) är mensvärk och värk i korsryggen.

- Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • Lilla Mjau
    Jenny Nkpg skrev 2007-03-14 16:05:36 följande:
    undrar kan man ha ont i brösten ,värk i svanken....och molande värk på vänster sida och vara gravid....mina bröst lever ett eget liv.....*S*...????bim den 25...när kan man testa som tidigast tror ni...?...kram
    Kommer försöööööka hålla mig tills onsdag nästa vecka iaf. SVÅRT!! Känner jag mig själv rätt så börjar jag säkert testa redan i helgen  (Testmissbrukare som man är!)
  • Lilla Mjau

Inga symtom här heller egentligen! Har lite molvärk i ryggen, det är det enda. Ökade flytningar också. Inget bröstont, inget illamående. Inte ens lite graviditets-PMS

Drömde i natt att jag testade positivt. Men sen övergick testet till att bli helt rosa och var alltså negativt. *sucka*

• Lilla Mjau

Hahaha, här är en till som också är otålig till max!! Tog faktiskt ett ÄL-test igårkväll för att se om det såg positivt ut (funkar som gravtest på mig iaf). Men det var negativt, fast det andra sträcket var nästan lika starkt som kontrollstrecket. Och DET gav ju mig hjärnspöken

• Lilla Mjau

Jag äter Mitt val kvinna, för att få i mig rätt mängd folsyra. Känns viktigt! Funderar på att börja käka omega3 som sägs vara bra oxå!

Jag har inga symtom alls längre Äsch!!!!!! Snart 1 år sedan vår son blev en ängel, och inte ens ett syskon inom synhåll, det känns tufft *blä*

• Lilla Mjau

Gaaah! Blir hyperstressad av "alla" som har symtom Jag har inte ett endaste Tja, möjligtvis liiiiiite lätt mensvärk som gärna kommer efter jag har varit igång lite, typ promenerat eller nåt annat. Mysko...

• Lilla Mjau
    Generad Jag testade oxå i morse ....   Självklart jätteminus, väntat. Gud, så dum man är *S*
  • Lilla Mjau

Heja heja
    Plus till alla här inne
  • Lilla Mjau

Hannas: Ingen risk att det var mina test Känner mig så ogravid man bara kan *suckar högt* Ska försöka hålla mig till onsdag att testa! Kommer säkert inte alls att gå men men

Jennyopatrik: Låter ju loooovande

• Lilla Mjau

JennyoPatrik: Ja tyvärr är det ju så alldeles för ofta *blä*

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!