• störtis

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Någon annan än jag som precis hade ÄL och med BIM ca 23 mars?
    Har någon några symptom? Kände ni ngt speciellt dagarna efter "själva myset"? Vi försökte 3 ggr när jag hade LH-stegring! Hoppas verkligen det blir något. Det är vårt 1:a riktiga försök, vi har bara testat 1 gång innan, men då visste jag inte riktigt klart och tydligt när jag hade ÄL. Denna gång körde jag Clearblue digital Äl-tester.

Skulle vara kul att dela denna tråd med fler som försöker.

• Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!
  • Da Jessi

Hej!
    Jag har BIM 23 Mars..samma dag som vi åker till Thailand..Hoppas det blir den bästa semestern hittils..

• Jenny Nkpg

jag har inte försökt riktig...anser att om det blir denna månad så är det oki...men tror man får räkna med ett par mån till.....

men håller tummarna för alla...
    kram

• Novaliss

Hallå!

Jag har bim någonstans 23-25 mars..
    Har bara haft en mens efter ma så vet inte riktigt om kroppen är sig själv än, men tror ja hade äl någon gång förra veckan.. Har inte använt mig av äl-stickor!

Håller tummarna för oss alla!!!

• Linjo82

Här är en till..

Hade äl den 7:e, eller rätta sagt äl-testen visade att äl kommer inom 24-36 h på morgonen den 6/3.
    Så nu väntar jag också på BIM, men jag har det den 21/3..

Jag håller verkligen tummarna för att det ska ha blivit något!!
    Men tyvärr så hann vi bara ha sex en gång.. den 6/3, sen gick mannen min och skadade revbenen på sin fotbolls träning. Så han kunde inte gör någonting.. är fortfarande väldigt öm och kan inte sitta och ligga hur som helst.. Så typiskt att det skulle ske just då!!

Detta är vårt 2 försökt. Men slutade med mina p-piller i slutet av november!

Håller också tummarna för oss alla!!!

• maria215

Jag hade äl 7,8 o har bim 26/3. Mår änna illa idag, hoppas. Hade mf i januari så jag hoppas på det bästa. Slutade med p-piller i slutet på november.

• Tessan79

Här kommer en till med BIM 23 mars! Första försöket så nu är det riktigt spännande
    Nu får vi BIM tjejer ta hand om oss ordentligt, äta bra och lyssna på våra kroppar samt totalt undvika stress och oro. Håller tummarna för oss allihop!!

Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Norpan 1 - 28 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    Tessan79 - 23 mars

• Linjo82

Jag lägger till mig på listan Och ändra i ordningen

Linjo82 - 21 mars
    Störtis - 23 mars
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars

• Piluttan

Hej! Jag hade också äl i helgen och har nog BIM den 25.. Men det spelar ju ingen roll för jag kommer ändå inte kunna hålla mig ifrån att testa för tidigt :D

Maria 215: Jag hade också missfall i januari, så det är lite delat att bli gravid eller rättare sagt försöka. Vi får hoppas att det går bra för oss nu! Jag hade två emellan min ett och två också. Men nu tycker jag att det räcker med sådana tråkigheter

Åka till Thailand, usch det låter inte kul *avundsjuk avundsjuk avundsjuk*

Hoppas att vi snart kan ändra bimlistan till bflista!!

• zagolik
    Hej! Hänger på här...Jag har med BIM 23/3. Fullt utslag på cb äl test 8+9/3.
    Jag är på 2:a allvarliga försöket. Hoppas på att få ett fint  denna månad.

Störtis - 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Norpan 1 - 28 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    Tessan79 - 23 mars
    Zagolik-23 mars
Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!