Inlägg från: Linjo82 |Visa alla inlägg
  • Linjo82

BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!

Här är en till..

Hade äl den 7:e, eller rätta sagt äl-testen visade att äl kommer inom 24-36 h på morgonen den 6/3.
    Så nu väntar jag också på BIM, men jag har det den 21/3..

Jag håller verkligen tummarna för att det ska ha blivit något!!
    Men tyvärr så hann vi bara ha sex en gång.. den 6/3, sen gick mannen min och skadade revbenen på sin fotbolls träning. Så han kunde inte gör någonting.. är fortfarande väldigt öm och kan inte sitta och ligga hur som helst.. Så typiskt att det skulle ske just då!!

Detta är vårt 2 försökt. Men slutade med mina p-piller i slutet av november!

Håller också tummarna för oss alla!!!

• Linjo82

Jag lägger till mig på listan Och ändra i ordningen

Linjo82 - 21 mars
    Amanda 17 Småland - 23 mars
    Störtis - 23 mars
    Tessan79 - 23 mars
    Önska - 23 mars
    Hannas - 23 mars
    Mia Jennie - 24 mars
    Jenny nkpg - 25 mars
    Norpan 1 - 28 mars

• Linjo82

Åh är så besviken nu! För idag kom mensen på besök.. suck! Jag som trodde att jag va gravid. Har haft flera symptomer!
    Och jag som trodde jag hade BIM på onsdag, varför kom den redan idag. Hmm.. är bara arg på den!

De andra 2 cyklarna har varit på 30 dagar, men denna blev nu bara på 28..konstigt.

Men det är ju bara att bita ihop och hoppas på att det går bättre nästa gång.

Hur går det för er tjejer? Och är det många som tänker ha ett uppehåll i bebisverkstan en månad sen för att undvika en julbebis??

• Linjo82

Klart jag stannar kvar i tråden!

Håller tummarna för dig nu, så vi får något att glädjas åt! Alla känner ju inga symptom så tidigt, så vi får hoppas att du är en av dem!

Om det inte blir något plus till helgen, hur gör ni då..? Hoppas ni över en månad så det inte bli en julbebis, eller kör ni på som vanligt??

• Linjo82

Vi pratade innan om att vi skulle hoppa över nästa månad ifall det inte blev något innan, men nu när det inte har blivit något, känner jag inte alls så. Så jag tror också vi kör som vanligt och hoppas att det gå bättre nästa gång!

Jag kände också molande magvärk förra veckan och nu i helgen började bröstvårtorna ömma, så jag hoppades så. Men nej nej.
    Men vi får hoppas att ni lyckadwes bättre än vi!

Men tyvärr så får man nog bara vänta till helgen och se vad som händer.

• Linjo82

Herre gud va duktiga ni har varit med att skriva inlägg här inne tjejer. Ni har skrivit en massa sen jag var häer sist..
    Nu är det mycket på gång märker jag.

Har inte orkat läsa igenom alt ni skrivit, men jag hoppas att det är många som snart plusar! Så att några redan har gjort detta, stort grattis till er!!1

Hannas: Vi ska inte heller hoppas över nästa gång, blir det en julbebis så blir det. Hoppas så att det vill ta sig nästa gång.
    Hur går det för er??

störtis: Såg att du också ha fått tantbesök.. Så typiskt!!
    Vi få hoppas att det blir vår tur nästa gång.

• Linjo82

Sitter och väntar på äl.. men det är ett tag till (över en vecka!!). Är det inte väntan på ett plus, så är det på äl.. tråkigt att man inte kan bli gravid hela tiden.

Linn83: Detta verkar lovande! Vi får verkligen hoppas att du får ett plus på fredag, *håller tummarna*!!

Svar på tråden BIM 23 mars?! Ska vi följas åt? åhh...vill bli gravid!