• Paula80

Mammalediga i Malmö

Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
    Har en liten dotter på snart 2 månader.

• Svar på tråden Mammalediga i Malmö
  • Came

Paula80

Tack för att du delade med av ert forum  :)

• Selmica

Hej tjejer...jag har inte skrivit på ett tag...det låter kul att träffas imorgon fredag på Entré kl.13.00.  Ni vet att det passar mig att träffas på em helst och därför hänger jag på imorgon...är det fler från detta tråd som är intresserade av att träffas imorgon eller???

• norgesessan

På fredagar kan jag vara med på eftermiddagsträffar, för då behöver jag inte hämta..Ananrs passar bara förmiddagar mig, om man inte är inärheten av nobeltorget...(typ folketspark eller liknande).

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Tholie

Hej på er!

Nu har det varit tyst här ett par dagar.. så dags för ett nytt inlägg tycker jag

Hade tänkt föreslå en promenad i veckan men ser att den andra tråden redan har det på gång. Någon som tänker hänga på där?

Sen är jag sugen på en riktigt LÅNG promenad nån dag. Skulle kunna ta sig bort till Bulltofta rekreationsområde. Börja gå från Värnhem kanske. Det blir en rejäl promenad och förutsätter att man kan mata/byta utomhus om det behövs, så vi måste beställa sol i så fall. Eller så kan man ta bussen till bulltofta (6an) och hänga på därifrån.

Vad sägs - någon som orkar gå långt?

• norgesessan

Jo, det hade kunnat fungera..Jag hänger på om det blir i samband med lämning eller hämtning. (9 och 15, Ö. sorgenfri). Vet inte vad som blir bäst..Buss dit eller buss hem...

• norgesessan

Men isåfall går jag ö.farmvägen eller vad den heter, och möter upp er vid ellstorp...Då har jag redan promenerad minst en halvtimme

• norgesessan

På fredagar hämtar inte jag, så då behöver jag inte passa tider.

• Tati

Hej tjejer!

Träffas ni fortfarande? Om, ja, jag vill gå med {#lang_emotions_laughing}

• Paula80
    Tati skrev 2010-05-11 10:46:12 följande:
    Hej tjejer!Träffas ni fortfarande? Om, ja, jag vill gå med
    Hej,

Vi träffas fortfarande, men skriver inte så mycket här.
    Finns en annan tråd där vi skriver : www.familjeliv.se/Forum-3-20/m51297843.html

Annars har vi en Facebook grupp som heter MalmöMammor där vi bestämmer var och när vi ska ses.
Svar på tråden Mammalediga i Malmö