• Paula80

Mammalediga i Malmö

Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
    Har en liten dotter på snart 2 månader.

• Svar på tråden Mammalediga i Malmö
  • Tholie
    Selmica skrev 2010-02-22 14:14:06 följande:
    Jag träffas hellre i stan...jag föreslår nu på onsdag kl.12.00 vid Triangeln...vi kan ta en gemensam promenad enda till Gustav och fika sen på Hansa där när i deras restaurang på nedre våningen....Vad sägs om det???? Någon som är intresserad???
    Det här krockar ju med ett babycafe i Pauli kyrka jag var sugen på att kolla in.. Du vill inte hänga på dit istället? Typ lekmatta på golvet för barnen, liten sångstund, GOTT om plats. Det håller på onsdagar mellan 13 o 15, sen kan man ju gå nånstans efteråt och fika?
  • Selmica

Jag skriver in den 10 mars i min kaleneder också...sen får jag se hur det blir...jag hoppas jag kommer för att Mak brukar sova sin förmiddagspass mellan 10 och 12 varje dag så därför föredrar jag em men vi får väl  se....

• Lilleblomman

Jag är också föräldrarledig malmöbo med en flicka på 2 månader. Hänger gärna med och träffa andra med barn.{#lang_emotions_smile}

• Melle

Jag och sonen följer gärna med er den 10:e. Om det går bra att hoppa in så här i efterhand?

• Paula80
    Melle skrev 2010-02-24 13:55:32 följande:
    Jag och sonen följer gärna med er den 10:e. Om det går bra att hoppa in så här i efterhand?
    Givetvis går det bra att hoppa in i efterhand :)
  • Stumpan84

Jag skriver också upp den 10:e Mars 11.00 på entre! Kul att träffa nytt folk! Vart exakt på entre ska vi ses då? Jag har bara varit där typ 1 gång så jag hittar inte alls där =P

• msRose

Här kommer gamla erfarna fikamorsan med en överskådlig idé - en träff lista.
    Bara att göra en cut and paste själv om man vill lägga till eller ta bort sig osv.
    Ledsen om jag glömt någon som bokat sig men det var ju attans så krångligt att hålla koll - detta borde lösa saken. cut and paste cut and paste alltså töser 

Fika Onsdagen den 10 Mars kl 11 på Entré (var  på entre möts vi?)
    Lybe
    Tholie
    Paula80
    norgesessan
    Selmica
    Melle
    Stumpan84
    msRose

• Stumpan84

Kan hända jag eventuellt har en tjej med mig som också behöver komma ut och träffa lite folk med sin son =)

Svar på tråden Mammalediga i Malmö