• Paula80

Mammalediga i Malmö

Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
    Har en liten dotter på snart 2 månader.

• Svar på tråden Mammalediga i Malmö
  • Johanna G01

Bor mitt emot Latinskolan nästan i korsningen amiralsgatan/drottninggatan. Vi fikade och promenerade också ganska mycket. Så om det är så här fint väder så tar jag gärna en långpromenad och fikar lite imorgon någongång vid lunch. Är det nån som är på?

• Paula80
    Johanna G01 skrev 2010-03-15 15:42:05 följande:
    Bor mitt emot Latinskolan nästan i korsningen amiralsgatan/drottninggatan. Vi fikade och promenerade också ganska mycket. Så om det är så här fint väder så tar jag gärna en långpromenad och fikar lite imorgon någongång vid lunch. Är det nån som är på?
    Jag är på :)
  • tesoro de oro

Hej!

En till mamma med en flicka på 11mån. Vi bor vid värnhem. Hänger gärna med nästa gång ni träffas :) Om vi får ;) 
  • Tholie
    Johanna G01 skrev 2010-03-15 15:42:05 följande:
    Promenad låter trevligt. Jag är lite sugen beroende på när ni kommer iväg. Jag ska eventuellt vara iväg vid tre sen, men jag kan ju smita ifrån promenaden eller fikat tidigare.

Bor vid värnhem.

Surfade in på dmi och kollade vädret, det säger sol i morgon!! Härligt!
  • Lybe

Jag vill gärna också följa med, beroende på vilken tid...Måste ju vara hemma till 14

• Johanna G01

En lagom promenad som jag gått innan är mot slottstaden, vika av ner mot västra hamnen. Fika där och sen genom stan tillbaka. Jag är utanför sf bion kl12 för er som vill haka på.

• Tholie

SF Bion = Filmstaden?
    Royal och Entré är också SF

Jag satsar på att hinna dit!

• norgesessan

Johanna, hänger gärna med på en långpromenad en fredag...Hade inte pallat att hämta pojkarna efter en sån runda Eller en som slutar vid Nobeltorget, då är jag rätt så nära deras skola/förskola.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Marjor

Hej, hej!
    Jag satsar också på att vara där kl. 12 och är med på promenad!

Svar på tråden Mammalediga i Malmö