Mammalediga i Malmö
Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
Har en liten dotter på snart 2 månader.
Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
Har en liten dotter på snart 2 månader.
Jag kan på Waynes kl 10.00. Har tyvärr inte tid på eftermiddagen. Annars låter St Pauli trevligt.
Är det nu tio eller elva som gäller? Och kommer det nån ? Tror att om Waynes blir problem kan vi snegla lite på Barista på ovanvåningen, de har också rätt gott om plats. Hur många kommer till Pauli sen? Jag ska dit iaf, kan vara bra att veta hur många barnvagnar vi ska vänta på innan vi går in Räknar med att gå från Värnhem (entré) och dit så om någon är osäker på vägen eller vilken kyrka det är så är det bara att hänga på.
Nu när det inte verkar bli lika många kan vi ju ses kl 11.
ska vi träffas vid waynes o se hur det ser ut?
Jag kommer till Waynes imorgon Babycafé låter också trevligt. Kan hända att vi hänger på där också. Beror dock lite på sonens dagsform (han har varit lite gnällig den senaste veckan... )
Vi kommer inte imorgon, tar en promenad istället. Vill någon hänga på en promenad Mobilia/Pildamsparken, så hojta till! Tänkte gå i 12 tiden...
Jag tycker det låter som elva. Jag kommer.
Läser inte tråden mer i kväll, så ändrar ni till tio så kommer jag en timme för sent...
Jag kommer också till 11
ses imorgon
Jag kommer också kl.11
Jag dyker oxå upp kl 11
Jag tänkte gå på babycafeét, och ska göra mitt bästa för att hinna/hitta till kyrkan till kl 12.50. =)