• Paula80

Mammalediga i Malmö

Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
    Har en liten dotter på snart 2 månader.

• Svar på tråden Mammalediga i Malmö
  • Lybe

Ok men om ni ska fika o det är ok att jag tar med Filippa så skriv för då kommer vi gärna.

• Tholie
    Lybe skrev 2010-02-11 11:21:27 följande:
    Ok men om ni ska fika o det är ok att jag tar med Filippa så skriv för då kommer vi gärna.
    Jag tror att vi planerar att fika. Ser inte nåt som helst problem med att ta med äldre barn, dom gillar säkert också fika? Många bebisar att kolla in också
  • Lybe

Åh vad kul då kommer vi, ska sätta lite fart här då vi har fortfarande mys kläder på oss=)

Hur ser ni ut då, så jag känner igen er=)
    Jag har en grå beige vagn o en 4åring med lila jacka=)

• norgesessan

Vit jacka, förhoppningsvis en beige mössa....Briovagn, gråsvart...Brunt långt hår..

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Tholie

Jag är lätt att känna igen, jag har en vagn som inte kan gömma sig i mängden ens på håll

Svart och knallorange emmaljungavagn (liggmodell just nu). Har svart/grå jacka.

Kan inte tänka mig att det står så många barnvagnsgäng vid just mc-donands triangeln så det ska nog inte vara så svårt att hitta varandra.

• Nenac

Hejsan!
    Vad härligt att hitta denna tråd! Jag känner inga andra mammor i Malmö så det börjar allt bli lite ensamt {#lang_emotions_frown} Jag är 25 år och mamma till Emil 3 månader (nästa vecka) och vi följer gärna med nästa gång ni ses! Vore kul och spana in ÖF, har inte vågat mig dit än {#lang_emotions_tongue_out} 

Ha det så trevligt på träffen idag!  

Min skatt 20091119
  • mamma33

Hej!

Min dotter fyller 2 år i mars, är det fler som har lite "större" barn. Vore roligt om jag kunde hänga med, idag blir för tajt för mig. Men kanske inte så roligt för dottern att vara ensam "stor".
    Hur är öf? Någon som kan rekommendera något?

• norgesessan

Mamma33, jag har en ettåring (och två pojkar som är upptagna om dagarna).

Jag kan dock bara följa med på förmiddagsträffar när maken inte är hemma..

(eller eftermiddag/helg)

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Paula80
    Selmica skrev 2010-02-11 18:50:59 följande:
    Tack för idag tjejer...det var jätte trevligt att träffas och träffa alla era söta bebisar...jag fick ett tips på Min Facebook sida av en kusin till mig idag som rekomenderade nämligen följande länk....kolla själv....libero.se/Pages/MarketActivities/Campaigns/Ca...
    Ja, här var ju en del nya förslag, även om vissa av ställena har stängt. verkar tydligen finnas ett Babycafé till (Joller Buller). Det kanske vi ska besöka (om det nu finns kvar, vissa av tipsen var från 2007).
Svar på tråden Mammalediga i Malmö