Mammalediga i Malmö
Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
Har en liten dotter på snart 2 månader.
Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
Har en liten dotter på snart 2 månader.
Hej tjejer!
Vet inte om någon av er som ska träffas idag hinner läsa detta innan 12.45 men jag kommer inte idag, tyvärr. Lilleman har strejkat med sömnen i natt och hela morgonen så jag är helt slut och vi får tyvärr hoppa över idag. Jättetråkigt!
Hallå
Hade ni kul idag? Var det ett bra öf?
Hej,
Vi hade det trevligt igår. Öppna förskolan var helt ok, och de små uppskattade sångstunden. Annars är de nog lite för små för att uppskatta det andra, då det blir för mycket nya intryck för dem. Men sen när de är lite större, 5-6 månader så kommer de nog uppskatta öppna förskolan och alla andra barn mycket mer.
Tänkte att vi ska ses nästa torsdag igen och ta en fika, denna gången på Entré.
Fler som kan/vill följa med då?
Jag vill gärna följa med på torsdag, dock beroend på vilken tid?
Mysigt med sångstund, jag gick med dottern till öf på värnhem när hon var mindre, dock inte så liten utan strax över ett o hon älskade sångstunderna
Trevlig helg på er
Kram
Vi har bestämt att ses kl 14:00 på Entré på torsdag för dem som vill och kan följa med denna gång.
ok, då får jag träffas en annandag hämtar dotter kl 14.
hoppas ni får trevligt!
Vi hade trevligt! Skönt att komma ut lite och prata med någon som inte jollrar till svar tycker jag. Upptäckte igår att Entré har skötrum som innehåller lite soffor man kan sitta och amma i. Det höjde standarden i mina ögon!! Upptäckte det dock efter att amningen var klar...
Vi är samma tre personer som träffas hela tiden, verkar ha hittat tider som passar oss tre. Det är inte så bara iofs, vi har jättetrevligt, men är det inte fler som vill hänga på? Fick den uppfattningen tidigare i tråden iaf. Är det tiderna som inte funkar eller är ni helt enkelt inte fikasugna?
Jag röstar för att någon annan föreslår en tid. Vi är flexibla (och oftast fikasugna). Men kommer inte att skriva tider här i all evighet om det är så att det inte finns fler som vill hänga på. Så kom igen nu.. Nån som tar upp stafettpinnen?
Jag vill jätte gärna följa me. är riktigt utråkad vissa dagar...
Men jag har ju en äldre tjej me, hon är på dagis tis-tors mellan 9-14 o sen är min sambo hemma på fredagar så då kan jag hela dan.
Så jag fikar gärna en fm nästa vecka. gärna på entre, jag har gångavstånd dit=)
Jag föreslår tis vid 10, nån som vill me?
Kram
Jag har också gångavstånd till Entré. Hänger gärna på! Nån mer?
Hej!
Hur gamla är era barn?
Jag har en tjej som blir 2 år i slutet av mars och skulle vilja få kontakt med fler som är hemma.
Har inte varit på något ÖF så jag vet inte vilka som är bra! Tar gärna emot tips! Men skulle gärna gå, mitt barn gillade det när vi gick innan vi flyttade hit i våras.
Bor gångavstånd till Entré