• Paula80

Mammalediga i Malmö

Någon här som är mammaledig och bor i Malmö?
    Har en liten dotter på snart 2 månader.

• Svar på tråden Mammalediga i Malmö
  • Tholie

En lite nyfiken fråga... Hur morgonpigga är era små? Är både ni och småttingarna uppe och fit for fight kl 10? Jag har nog en sjusovare.. fast hon är vaken en del på nätterna istället iofs.

• Stumpan84

Jag tar gärna eftermiddagstider jag med för min son är lite jobbig på kvällarna så jag brukar försöka sova iaf till 10...

Dom dagar jag inte kan är: 20, 22, 25, 26 denna månaden...

• Paula80

Min lilla sover oxå ganska länge om mornarna så ska vi ses så föredrar jag nog vid 14-tiden.

Om inte alla kan den 20/1 och 22/1 så kanske vi ska ses den 21/1 eller 23/1?

• Lydisen

Jag träffas också helst på em då man har mer kontroll på läget här hemma. Träffas annars gärna näst nästa vecka om inte alla kan nästa vecka. Det verkar vara svårt detta...{#lang_emotions_smile}

• KLG80

Hehe, det är svårt att få ihop alla samtidigt. Får kanske välja ett datum då de flesta kan och sen får vi träffas flera gånger istället..:) Jag kan den 21 oxå, hur många kan då? Vi har iaf  kommit fram till att em passar bäst för alla.

Min sover rätt så mycket och bajsar mycket oxå...känns ibland som han bajsar för mycket..:P

• FruSascha

Ja på morgonen och förmiddagen så tar det ju en evighet innan man kommer iordning och ens fått på sig kläderna känns det som. Min dotter sover länge på morgonen till 10 eller så, men jag har ju en tvååring också som vaknar vid 7, och han går ju på dagis på dagarna så då måste vi ju ändå upp och lämna honom på dagis.

• Tholie

Hmm.. känner mig lite kluven här. Ut o fika låter himla mysigt. En liten möjlighet att komma hemifrån på nåt annat än långpromenader (blir en del såna för min del, har MÅNGA kilon att jobba bort). Men jag känner att jag är lite ny i tråden, och den typiskt svenska (läs tråkiga) mentaliteten säger att man inte ska tränga sig på och störa

Så... hur öppet är det? Hur många vill ni vara?

• Paula80

Alla som vill hänga med och fika får självklart göra det.
    Denna tråd är ganska ny så att alla är mer eller mindre "nya".

Ska vi bestämma den 21/1 kl 14:00? Hur många hänger med då?

• KLG80

Jag tycker 21/1 kl14 låter bra. Jag kommer, ska vi träffas på gustav innan vi sticker in? Tholie, sluta vara så "svensk" och häng med nu...;) Kul om alla kan hänga med, men som sagt, det är svårt och vi får göra detta flera gånger istället..:)

Svar på tråden Mammalediga i Malmö