• Selmica

Mammalediga i Malmö

Hej!
    Jag är ny här på Familjeliv.se och skulle jätte gärna vilja vara med i er mammagrupp här i Malmö. Jag är mamma till en liten grabb på 3 månader. Han heter Mak...själv är jag 31 år gammal, bor i Malmö och är tjänsteledig från mitt arbete.

/Selma

• Selmica

Vilken tid på tisdag har ni tänkt att träffas på Entré???

• Selmica

Hej igen!
    Jag föredrar hellre eftermiddagar vid 13.00 tiden om det passar någon...jag bor inte nära Entré så det tar tid att ta sig dit...Någon i samman sits???

• Selmica

Jag hänger gärna på idag kl.14.00 vid Triangel. Vi ses...

• Selmica

Oki doki...jag kollade nämligen inte själv på sidorna innan jag publicerade länken här och därför får vi leta vidare helt enkelt nya ställen i stan...vi kanske hittar något som passar...

• Selmica

När och var är det nästa träff? Jag missade träffen förra gången eftersom jag hade gäster hemma...Hur hade ni det på förra träffen??? Var stället mysigt som ni var på???

Kanske vädret tillåter inte att träffas så ofta nu förtiden men vi får hoppas att det blir soligare och varmare snart eller hur :)

• Selmica

Jag träffas hellre i stan...jag föreslår nu på onsdag kl.12.00 vid Triangeln...vi kan ta en gemensam promenad enda till Gustav och fika sen på Hansa där när i deras restaurang på nedre våningen....Vad sägs om det???? Någon som är intresserad???

• Selmica

Jag skriver in den 10 mars i min kaleneder också...sen får jag se hur det blir...jag hoppas jag kommer för att Mak brukar sova sin förmiddagspass mellan 10 och 12 varje dag så därför föredrar jag em men vi får väl  se....

• Selmica

Hej tjejer...jag har inte skrivit på ett tag...det låter kul att träffas imorgon fredag på Entré kl.13.00.  Ni vet att det passar mig att träffas på em helst och därför hänger jag på imorgon...är det fler från detta tråd som är intresserade av att träffas imorgon eller???

Svar på tråden Mammalediga i Malmö