Mammalediga i Malmö
Hade också gärna hängt med nångång om tiden passar, och barnen är friska. Just nu är barnen sjuka. Annars går dom på dagis/skola från 9 till 15. Bor åt Södervärnhållet.
Hade också gärna hängt med nångång om tiden passar, och barnen är friska. Just nu är barnen sjuka. Annars går dom på dagis/skola från 9 till 15. Bor åt Södervärnhållet.
Fyller snart 30.
Var bor ni? Jag har nog också ca. 45 minuter till entre, lite vel långt om jag ska lämna barnen först dock...Då tar jag nog hällre bussen
Tar mig 25-30 minuter från dörr till dorr, till stenkulaskolan. (Där sonen går).
Vårt BVC hade häller ingen föräldragrupp denna gången...Inte med ettan hällre, då gick jag vid folkets park...
Först när tvåan föddes fick jag vara med i en föräldragrupp....Har dock inte kontakt med någon därifrån längre, förutom en jag kände sen innan.
Jag ska också forsöka att hänga på..
Jag föredrar som regel promenera, men är det för kallt är det bättre att vara inomhus...
Jag tar med lillan (1 år). 4 åringen klarar inte av kylan nu för tiden, så han lämnar jag hemma...
Vit jacka, förhoppningsvis en beige mössa....Briovagn, gråsvart...Brunt långt hår..
Mamma33, jag har en ettåring (och två pojkar som är upptagna om dagarna).
Jag kan dock bara följa med på förmiddagsträffar när maken inte är hemma..
(eller eftermiddag/helg)
Verkar inte som att hemsidan finns...nyaste jag hittade var från början på 2009.
Dagisotajmad som att förmiddagar passar bäst? jag är så...Lämnar 9 och hämtar 15.