-
-
-
Svar på tråden Älskarinna
-
Du ska inte vänta dig att du är hans enda ts. Han tar nog det han "kommer över". Du är kär. Det är garanterat inte med i hans planer att lämna sin fru i sommar. Är bara ett sätt att äta kakan och ha den kvar. Naivt är bara förnamnet. Sen OM ni nu skulle bli ett par så får du låsa in han om du vill att han ska vara trogen. Bara att gratulera. Du gör din vän en stor tjänst om du får han att lämna henne och du och han förtjänar varandra.
-
-
Ts lär väl knappast bry sig om trohet? Det har hon aldrig gjort hittills gällande den mannen. OM det blir dem till slut kan du ju ha ett öppet förhållande från start så slipper de såra fler människor.Anonym (Linda) skrev 2024-12-13 20:10:41 följande:
Du ska inte vänta dig att du är hans enda ts. Han tar nog det han "kommer över". Du är kär. Det är garanterat inte med i hans planer att lämna sin fru i sommar. Är bara ett sätt att äta kakan och ha den kvar. Naivt är bara förnamnet. Sen OM ni nu skulle bli ett par så får du låsa in han om du vill att han ska vara trogen. Bara att gratulera. Du gör din vän en stor tjänst om du får han att lämna henne och du och han förtjänar varandra.
-
How you get them is how you'll lose them...som de säger borta i Amerikat....
-
Jag har ingen aning om TS bryr sig om den saken eller inte.Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-12-13 21:30:18 följande:Ts lär väl knappast bry sig om trohet? Det har hon aldrig gjort hittills gällande den mannen. OM det blir dem till slut kan du ju ha ett öppet förhållande från start så slipper de såra fler människor.
-
-
Men varför lämnar inte du din vän till att börja med?Anonym (Mia) skrev 2024-12-12 22:35:35 följande:Älskarinna Otrohet. Det som klingar så dåligt. Jag går sönder. Jag är boven ändå kan jag inte ge upp. Eller sluta. Ändå trasslar jag in mig mera. Sommaren 23 började jag ligga med min kompis man. Det bara hände. Vi var nära vänner. Nu älskar jag honom. Han säger att han älskar mig. Jag har så många gånger försökt släppa. Så många gånger försökt få honom att släppa mig. Jag har gått till psykolog, jag har läst spaltmeter på nätet. Men jag kan inte. Nu närmar sig julen. Jag vill inte vara den han textar från toaletten. Jag vill inte vara den han smygringer när han åker till affären. Jag vill så mycket mer. Han säger till sommaren är det vi. Jag vill att han lämnar. Men jag vill lämna nu. Jag går sönder. Jag gör illa mig själv. Jag vet att jag skadar min kompis. Jag vet allt. Ändå kan jag inte. Vad är det för fel på mig. Massor såklart. Testat olika psykologer. Lämna säger de. Ingen säger hur. Jag tänker en paus under jul och nyår då han ändå är iväg med familj o släkt. Men jag kommer få höra av min kompis. Om julklappar o middagar. Det är inte synd om mig. Jag har själv satt mig i det här. Bara sluta tänker ni. Om det ändå var så enkelt.
Du borde bryta vänskap relationen först. Du kan ju inte vara vän och trösta henne när hon är ledsen över skilsmässan som är bruten på grund av er. Även om hon inte listar ut att er relation är anledningen till att hon står i skilsmässa så kan du ju aldrig bli fri från lögnen om du inte börjar med att bryta dig ur. Ska du ha lugn och ro efter att du och din väns man blir ett par så behöver du ju bryta med vännen också.
Även om hon fattar eller inte att det är du och hennes man är ett par så kan ni ju inte fortsätta smyga bakom hennes rygg, vad blir det för skillnad?
Han ska bryta med henne men inte du?
Jag hoppas för er allas skull att den här lögnen uppdagas så att hon kan gå vidare med sitt liv. -
So trueLynx123 skrev 2024-12-13 21:35:03 följande:
How you get them is how you'll lose them...som de säger borta i Amerikat....
-
Det gör hon väl inte för isåfall hade hon inte gjort såAnonym (Linda) skrev 2024-12-13 22:13:21 följande:Jag har ingen aning om TS bryr sig om den saken eller inte.
-
-
Du var den som var otrogen va?Anonym (Varit där) skrev 2024-12-13 20:03:00 följande:Varken du eller jag har någon som helst insyn i deras vänskap eller äktenskapet.
Äktenskapet kan vara dött sedan länge och hustrun kanske själv är på väg ur det.
Vi vet ingenting så varför anta??
Man kanske även ska klandra hustrun som inte lämnar ett dött äktenskap?
Man kan vara vara vidrig på många sätt och vis -
Kan mkt väl hända att hon gör. Han har säkert sagt att han endast är med henne. Att han och hans fru inte är intima. Hon kan mkt väl bry sig om att han inte är med andra. Det är ju stor risk att han är det men att hon tror annat. Är ju inte första gången i världshistorien det scenariot skulle hända isf. Jag skrev det jag skrev för att ts kanske ska ha det i beräkningen OM det nu är då att hon tror att hon kommer en trogen man.Anonym (Jvbl) skrev 2024-12-13 22:36:00 följande:Det gör hon väl inte för isåfall hade hon inte gjort så
-
Ja jag har väldigt svårt att tro att han är någon som är notoriskt otrogen. Vi började som vänner.Anonym (Linda) skrev 2024-12-13 22:43:45 följande:Kan mkt väl hända att hon gör. Han har säkert sagt att han endast är med henne. Att han och hans fru inte är intima. Hon kan mkt väl bry sig om att han inte är med andra. Det är ju stor risk att han är det men att hon tror annat. Är ju inte första gången i världshistorien det scenariot skulle hända isf. Jag skrev det jag skrev för att ts kanske ska ha det i beräkningen OM det nu är då att hon tror att hon kommer en trogen man.