-
-
Svar på tråden Älskarinna
-
Du kan också göra dig ovän med väldigt många pga det här när det väl kommer fram. Jag antar ju att ni har fler vänner runt omkring. Alla vet väl att din vän och hennes kille är med varann.
När detta komme fram så lär väl många bli förbannade på er två.
Hur tar du hand om det problemet sen?
-
Jag tror inte du inser hur mycket problem det här kan dra med sig
-
Hade TS trott på karma hade hon inte hamnat här. Det är just det karma handlar om. Empati.Anonym (Donna) skrev 2024-12-14 12:43:36 följande:Så du inbillar dig att ts och mannen skulle sitta på varsitt håll i den situationen?
Haha, "karma" är bara ett önsketänkande för bittra individer. -
Otroheten är inte det värsta som sagt utan hur du ljuger och bedrar din bästa vän. Det kan mycket väl få människor att gå sönder fullständigt.
-
Det är väl bra att ts inte tror på fantasifoster?Anonym (Linda) skrev 2024-12-14 13:11:43 följande:Hade TS trott på karma hade hon inte hamnat här. Det är just det karma handlar om. Empati.
-
Ännu en som är för otrohet?Anonym (Donna) skrev 2024-12-14 13:20:06 följande:Det är väl bra att ts inte tror på fantasifoster?
-
För att jag inte tror på karma?Anonym (Jvbl) skrev 2024-12-14 13:44:19 följande:Ännu en som är för otrohet?
Nej, jag är inte för otrohet. Så nu vet du det. -
Det vore väl ändå bra om sådana får känna på hur det känns att bli bedragen. Då gör de kanske inte om det?Anonym (Donna) skrev 2024-12-14 13:52:15 följande:För att jag inte tror på karma?
Nej, jag är inte för otrohet. Så nu vet du det. -
Likaså blandar man sig inte in i sådana förhållanden kanske, där någon är otrogen. Jag fattar inte hur man står ut med sig själv. Eller hur man ens kan tända på en sådan man.
Absolut kan man ha mycket känslor för någon men vart finns empatin för kompisen här? Och när man dessutom säger att hon bör vara försiktig så inte kompisen går ner sig fullständigt så svarar hon som om det inte är hennes problem. Ofattbart. Stackars kompis.
-
Många brösttoner och fördömanden här. Man slår på stora trumman och vill blanda in psykologer och eventuella självmord. Detta är ABSURBT
Luktar lite masshysteri om tråden.