Anonym (Li) skrev 2024-11-13 19:24:02 följande:
Du kallar väl inte denna anonyma person som envisas med att jag ska svara på frågor, du kallar väl inte denna för naiv? Som efter påtryckningar inte är nöjd med mina svar?
Dessutom kan väl inte ens moderatorer vara säker på vad man är seriös med och inte?
Nej, du bemöter faktiskt ingenting alls av det man skriver till dig.
Du fattar helt enkelt inte frågorna och så har det varit, tråden igenom.
Ta Electrolux-inlägget som exempel. Jag frågar vad du har för argument mot innehållet i det, som beskrev diverse ohälsosamma ämnen. Du svarar då att argumenten mot de ohälsosamma ämnena är att du inte vet om skribenten faktiskt jobbar på Electrolux samt att dessa (som alltså inte ens är i branschen då?) måste friskriva sig ifrån vissa saker av garantiskäl.
Därför finns alltså inte mikroplaster. Jahaja. Läsförståelse de luxe. Väl argumenterat.
Och så har det fortlöpt.
Nu senast har du t ex inte bemött faktumet att alla dina argument är gissningar och att du har vetenskapen emot dig.
Du har ett flertal gånger hävdat att många familjer gör såhär i sina hem och att ni är en hel dassaborstarme på framryckning i samhället och jag har då frågat varför du enbart får mothugg och var alla dina gelikar är, men inte heller detta är du kapabel att besvara.