• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • h4llon1
    Jen20 skrev 2024-11-06 21:13:24 följande:
    Jag kan ana något svagt på första bilden!
    En blir ju knäpp av detta 😂 kollade på de nyss och tkr det är tydligt irl, men inte på bild o speciellt inte här när kvaliten blir ännu sämre 😂 
    får invänta nya tester 🤞🏼
  • Anonym (En till)
    Elvaa11 skrev 2024-11-06 21:07:22 följande:

Nu har min mens kommit några dagar tidigare än vad jag trodde den skulle göra 😢 blir alltid lika ledsen när den kommer? 
    Man tycker man gör allt rätt för det ska gå vägen men ändå händer det inte. Vet liksom inte vad jag mer ska göra, vill typ bara släppa tanken på allt med bebisverkstad i hopp att det kommer som en överraskning då men de är ju lättare sagt än gjort😝

nej vad tråkigt :( förstår att du blir ledsen. Det blir jag också. Känns som att varje mens är en utebliven bebis och det är det ju faktiskt på ett sätt. Har inga tips mer än att bara sörja under mensen och sen försöka igen. ❤️
  • Elvaa11
    Anonym (En till) skrev 2024-11-06 21:33:32 följande:
    nej vad tråkigt :( förstår att du blir ledsen. Det blir jag också. Känns som att varje mens är en utebliven bebis och det är det ju faktiskt på ett sätt. Har inga tips mer än att bara sörja under mensen och sen försöka igen. ❤️
    Ja de är ju faktiskt så 😢 ja de är alltid tuffast precis dagen mensen kommer, så får man sörja lite och sen på det igen. När har du BIM? ❣️
  • Barnlängtan2024
    Vias skrev 2024-11-06 21:04:43 följande:
    Tack snälla, detsamma till dig!
    Nanathalie skrev 2024-11-06 16:34:13 följande:
    Hej!
    Jag! 😅 omgång 2 nu! Hoppas på mirakel.
    Skönt att jag inte är ensam! När jag kollat runt i gamla trådar här på familjeliv verkar de flesta få komma in på VUL för att se om ägglossning är på g, har ni gjort det? Gyn ville knappt ha dit mig första gången, ännu mindre någon uppföljning. 

Åh tänk vad glad man kan bli av att ha haft äl, haha! Hoppas det är min tur snart också. Har du fått någon bekräftad äl vid de två omgångar du kört nu Nanathalie? 

Vi var på VUL1 och då hade det knappt växt fick komma tillbaka efter en vecka på VUL2. Då hade det växt så skulle jag bara invänta, testade då med CB lila ägglossningstest. 

• Anonym (En till)
    MG98 skrev 2024-11-06 19:47:41 följande:
    Jag hade nog sett/känt samma som dig 🙈
    h4llon1 skrev 2024-11-06 19:35:18 följande:

tycker jag börjat få mer ömma bröst idag, och även att det nästan kan kännas som när mjölken rinner till när man ammar?? Nu på em/kvällen haft molande värk och typ stickningar i magen. 
    Tänkte jag tar ett test, hade vara RFSU stickor hemma och förväntade mig solklart neg. lät de ligga o glömde av de så nu har de gått ?för lång? tid egentligen. 

stått och synat det nu o jag inbillar mig nog men jag tkr mig se ett extremt svagt streck? Är jag knäpp? 😂

Jag har känt exakt samma denna gång! Är väl det enda som kan liknas vid ett graviditetssymptom, i övrigt är alla andra känningar jag brukar ha i lutealfasen helt borta. ÄL+8 idag 🥹
    även jag ser ett svagt svagt streck här!
  • Anonym (En till)
    Elvaa11 skrev 2024-11-06 21:38:08 följande:
    Ja de är ju faktiskt så 😢 ja de är alltid tuffast precis dagen mensen kommer, så får man sörja lite och sen på det igen. När har du BIM? ❣️
    Det gör du rätt i! BIM är 12/11 🥰
  • Anonym (LängtarEfterTredje)
    Pandan14 skrev 2024-11-07 06:41:53 följande:

Ser ni det där?!🥹🥹🥹🥹
    Oja! Håller tummarna för stegring 😍😍
  • MG98
    Pandan14 skrev 2024-11-07 06:41:53 följande:

Ser ni det där?!🥹🥹🥹🥹

Jaaa! 😍 

Själv är jag lite orolig, tycker inte mina streck blir så mycket starkare och idag hade jag en ganska kraftig tempdipp. Dock mäter jag med apple watch och när jag vaknade så märkte jag att jag troligen sovit med armen utanför täcket hela natten och klockan var jättkall, även handleden var som nedkyld under klockan så hoppas verkligen den går upp igen imorgon 😕  

Svar på tråden BIM November 2024