• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Pandan14

Fick negativt idag med cb digitalt ultra tidigt :( 6 dagar kvar till bim men eftersom tempen sjönk så mycket idag så kände jag hur allt hopp försvann 😭

• Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-06 05:11:24 följande:

Idag sjönk tempen väldigt mycket.. är de mens som är på g då tro? :(
    Vill inte ge alltför mycket hopp men har läst om ?implantationsdipp? , googla det! Aldrig varit med om det själv dock utan sänkt temp innebär mens för mig ❤️
  • Anonym (En till)
    Elvaa11 skrev 2024-11-05 23:48:02 följande:

Är på ÄL + 11 idag(tror jag) och jag fick för mig att jag haft symtom jag inte haft innan, tog därför ett gravtest imorse som såklart va negativt. Känner mig så dum som nu slösat på ett test?.
    Haft värk i magen, ömma bröst och varit så känslig. Gråtit lätt dem senaste dagarna och även haft typ PMS (vilket jag i normala fall inte har). Nu ikväll efter jag o sambon myst så började de såklart komma lite rosa spottings, fick det förra månaden också 2 dagar innan mensen 😢
    Blir bara så ledsen, detta va vårt 13e försök så man är duktigt ledsen på att tant röd ska dyka upp varje månad💔

Åh jag känner med dig. Hoppas istället att blödningen beror på sköra slemhinnor och att det inte är spottings ❤️ förhoppningsvis håller sig mensen borta! 
  • Anonym (En till)
    soffkiwi skrev 2024-11-06 00:39:37 följande:

Hej! Jag är ny i tråden, har bim 14/15 november och nu (onsdag) är jag på ÄL+6. Detta var ett halvhjärtat första försök, ingen temptagning tyvärr. Vill bara säga att jag är så imponerad över hur alla orkar vänta på att testa :?). Herregud vad dagarna går långsamt!!! tror mig känna symtom ena dagen, men är ännu räddare att det bara är för att jag vill så mycket :?)!

Hej!! Kul vi ligger helt lika i cykeln då du och jag! vi är på fjärde försöket men har kommit till en punkt (tror jag) när jag inte vill plussa föööör tidigt för då kommer jag nog bara bli nojig över missfall 😂 i min första graviditet gick jag med nån missfallskalkylator istället direkt efter plus 🥲
  • Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-06 06:54:46 följande:

Hur länge har man blinkande gubbe på cb äl-test? Den lila, advance. 👀

Jag har nog haft 4-5 dagar, så använder inte den längre
  • Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-06 07:04:03 följande:
    Vill inte ge alltför mycket hopp men har läst om ?implantationsdipp? , googla det! Aldrig varit med om det själv dock utan sänkt temp innebär mens för mig ❤️
    Har googlat lite kring de nu och det verkar som en del upplever de eller nidblödning, eftersom jag inte tempade förra graviditeten så vet jag inte men vet att jag inte fick en nidblödning iaf 😅 får väll se vad som händer med tempen imorgon, om den är tillbaka på den nivån de har vart innan så finns de nog en möjlighet att de kan vara så men annars kommer nog mensen efter helgen 
  • Drömmenomentrio
    Pandan14 skrev 2024-11-06 05:11:24 följande:

Idag sjönk tempen väldigt mycket.. är de mens som är på g då tro? :(
    Implantions dipp?
  • Pandan14
    Drömmenomentrio skrev 2024-11-06 07:52:40 följande:
    Implantions dipp?
    Jag hoppas verkligen på det, känns typ som att jag är gravid, alla tester visar negativt men det är en känsla jag har, men iofs har väll alla det i dessa dagar 😂
  • Siripiri
    Pandan14 skrev 2024-11-06 05:51:08 följande:

Fick negativt idag med cb digitalt ultra tidigt :( 6 dagar kvar till bim men eftersom tempen sjönk så mycket idag så kände jag hur allt hopp försvann 😭

Implantationsdip kan det vara, sitt lugnt i båten♥️ sker oftast 8-10 dagar efter ÄL
Svar på tråden BIM November 2024