Barnlängtan2024 skrev 2024-11-04 20:23:50 följande:
Hade du några symtom innan du plussade?
haft ont i ländryggen i 2 dagar + svaga kramper.
idag va jag lätt illamående hela morgonen.
läst att det kan vara implantationen?
Alltså väldigt lite symtom. Men är alltså bara på 3+4. Nu vaknade jag dock för att jag behöver kissa vilket jag typ aldrig gör om jag gått på toa innan jag lagt mig till sängs.
Men ja ont i ländryggen har jag haft. Dock tänkte jag inte mycket på det då jag brukar ha det pga komprimerade diskar samt två rysggfrakturer i bagaget.
Annars pms symtom 5 dagar innan nid. I mitt fall humörsvängningar. Kanske grövre än vanligt men inget jag själv tänkte på 😅
Hade lite ont i brösten typ direkt efter äl och det har knappt kommit tillbaka, ytters lite.
Lite kramper men verkligen ytterst lite och likt mensvärk. Enda annorlunda som jag själv inte brukar uppleva var väl att det var riktigt svagt och kom och gick lite mer, var inte så konstant.
Pandan14 skrev 2024-11-04 20:23:56 följande:
Då dröjer det ett tag till för mig då 😂 är på äl+6-7 det ser lite olika ut i apparna
Det går snabbt! Men jag rekommenderar att vänta längre än mig för att testa, blev så ledsen när det var negativt först och säker på att Mensen spökade? Testade negativt med rfsu så hade önskat jag väntat minst till äl + 12 och bara tagit ett digitalt isf!
Men tack till alla! Håller tummarna för er ❤️