• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Pandan14

MG98 hur mycket blödde du Typ? Har fått för mig att nifblödning bara är några droppar men som du skrev så tog du en tampong? föreställde mig då att de va en hel del blod 😅

• MG98
    Pandan14 skrev 2024-11-04 19:16:43 följande:

MG98 hur mycket blödde du Typ? Har fått för mig att nifblödning bara är några droppar men som du skrev så tog du en tampong? föreställde mig då att de va en hel del blod 😅

Nej alltså först bara lite bruna flyttningar men det blev lite rött på pappret efter ett toabesök, så ja några droppar bara som var mer blodliknande. Men då satte jag i tampong då det brukar dra igång rätt så rejält när jag har mens. Jag var ju SÅ säker och typ glad att mensen kom så vi kunde få ett nytt försök ganska snart. Men så fel jag hade. Trodde verkligen det skulle vara blodigt när jag tog ut den men nix! 

Trodde typ nidblödning var en myt haha 

• MG98

Tillägg! Har slutat helt nu! Bara lite brunakriga flytningar som blir ljusare och ljusare.  

• Pandan14
    MG98 skrev 2024-11-04 19:29:25 följande:

Tillägg! Har slutat helt nu! Bara lite brunakriga flytningar som blir ljusare och ljusare.  

Så sjukt ändå, inte fått de innan, men då vet man lite iaf, går typ o väntar på att jag ska få nån men Nope ingenting , du kanske har svarat på detta innan men äl+ vad fick du blödningen?
  • Pandan14

Dagens test va med helt negativt, men kan inte skaka av att jag har smärta/ känningar runt bröstvårtorna, vprtgården.. 

båda gångerna jag har plussat har jag inte haft några symtom alls och alla andra gånger när jag haft det så har mensen kommit så blir lite nojig nu att när jag känner detta betyder de att mensen är på väg :/ 

• MG98

Idag borde vara äl + 11 ev. 10. Hade en lite successiv tempohöjning så var lite svårt att säga mer exakt.

• Anonym (En till)

GRATTIS alla som har plussat!!! Jag hoppas att vi andra får sälla oss till samma skara i sinom tid 😍

Jag är på ÄL+5 idag och har absolut inga symptom. 😂 

• Barnlängtan2024
    MG98 skrev 2024-11-04 20:17:06 följande:

Idag borde vara äl + 11 ev. 10. Hade en lite successiv tempohöjning så var lite svårt att säga mer exakt.

Hade du några symtom innan du plussade? 

haft ont i ländryggen i 2 dagar + svaga kramper. 

idag va jag lätt illamående hela morgonen. 

läst att det kan vara implantationen?

• Pandan14
    MG98 skrev 2024-11-04 20:17:06 följande:

Då dröjer det ett tag till för mig då 😂 är på äl+6-7 det ser lite olika ut i apparna 
  • Anonym (En till)
    Anonym (En till) skrev 2024-11-04 20:21:43 följande:

GRATTIS alla som har plussat!!! Jag hoppas att vi andra får sälla oss till samma skara i sinom tid 😍

Jag är på ÄL+5 idag och har absolut inga symptom. 😂 

Kan ju även lägga till att likt många andra är jag förkyld och har varit i en vecka nu 😅 har dessutom fått en allergisk reaktion samt svamp i underlivet som är under behandling. Hög glamfaktor 😂😂
Svar på tråden BIM November 2024