• h4llon1

BIM November 2024

Sen på bollen här ???? 

Försöker för ett syskon till vär 2,5åring, kört finska rycket sen förlossningen 😂 (även innan, så ungen blev till) 
    Började förra månaden men inte direkt helhjärtat. Nu har vi dock legat i runt äl! 

Hade en väldigt lång föregående cykel, 39 dagar, aldrig hänt innan. fick även positivt på ett CB tidigt då, som måste varit falskt positivt. 

Enligt Flo hade jag äl 23/10 men enligt hälsa på iphone någon gång mellan 23-28. flo visar bim 7/11 hälsa möjlig dag för mens 5/11, förväntad dag 10/11 ????

• h4llon1
    Pandan14 skrev 2024-10-30 21:43:13 följande:
    Hade du några symtom på äl? eller testade du med stickor? Jag tänker att hälsa-appen går ju på din snitt cykel längd och lägger till typ 5 dagar som möjliga att få mens. på clearblues hemsida finns en superbra där man utifrån sin cykel kan räkna ut när man tidigast kan testa ☺️
    nej jag kör ej med stickor! Går bara på kroppen och apparna. Det är framförallt flytningarna jag går på, får inte så mycket andra symptom på ä, och de har varit några dagar nu när de varit väldigt mkt. Myst varannan dag senaste veckan så vi får se! 😅
  • h4llon1

Hur tidigt vågar man egentligen testa? Har några cb early och deras digitala ultra hemma. Men vill ju inte ?ta i onödan? men samtidigt är jag en alldeles för otålig människa 😅 
    äl+8 idag enligt app..men vet egentligen inte helt säkert 🙃

• h4llon1

här är en med erfarenhet av CB Early som tydligen inte var positivt ???? några dagar efter detta knackade mensen på dörren. Dock typ 8-9 dagar för sent, så den cykeln landade på 39 dagar!! 

kan ju dock kanske varit korrekt positivt och att de sen blev väldigt tidigt missfall som kom ut med mensen

Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 09:18:58 följande:
    Haha ja, är de blå fet linje så stämmer de nog. Men läst att många får skuggstreck på just dom, tydligen ökänt 😅
  • h4llon1
    Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 12:35:11 följande:
    Vad tråkigt att mensen kom :( 
    Låter möjligt att det kan ha varit tidigt missfall, brukar din mens vara så sen? 
    Nej, den brukar vara ganska punktlig. Kan diffa med 1-2 dagar, så detta var något nytt 😅
  • h4llon1

Tjock & vit här idag.. 😅

Anonym (K Anonym) skrev 2024-10-31 13:13:05 följande:

Flytningar: Vattniga, genomskinliga & vita, lite trådiga. Typ som vid ägglossning, men lite färre typ!! 

Hur är era flytningar, ni som är omkring bim? Kan det indikera på något? 

• h4llon1

Cd 28 idag, äl+10 och bim 7/11, dock ?oregelbunden? cykel på 28-34 dagar 🙃 
    nu börjar det klia i fingrarna att ta fram ett test men kommer förmodligen bli besviken. I princip inga symptom förutom liiite ömma bröst, men med första gick de ju inte ens nudda dem 😂 inte särskilt rikliga flytningar men tjocka. 

någon i liknande sits?? har ni testat än? ????

• h4llon1

Bim-3 här idag, tog ett CB testa tidigt idag men extremt negativt 😅 
    Nu försvann mycket av mitt hopp att det tagit sig, bara invänta om mensen kommer annars ta test om tre dagar igen.. 

hur går det för er andra? 

• h4llon1
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-04 09:47:48 följande:

Har beräknad BIM 9/10-11.
    Hade negativt idag på CB tidig test?
    Vaknade med illamående idag och haft extremt känsliga bröst sen 3-4 dagar. 

Såg svagt streck igår men det va ju efter en halvtimme kanske. Vågar inte tro något..

Har också BIM där i krokarna, negativt på CB tidigt idag. Har dock inga symptom, lite ömma bröst men inte som förra gången.. 🥲
  • h4llon1

CD 30 & äl+13 idag, bim på torsdag, tog en rfsu sticka o när jag synat den länge o väl tog jag ett digitalt ultratidigt som de tyvärr stod ?inte gravid? på 😢 
    Hoppet försvunnet för denna cykel, nu hoppas ja på att mensen kommer snart istället så man kan börja om igen, blir nog att beställa lite äl test till nästa cykel 

Svar på tråden BIM November 2024