• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Pandan14
    Siripiri skrev 2024-11-06 08:19:10 följande:
    Implantationsdip kan det vara, sitt lugnt i båten♥️ sker oftast 8-10 dagar efter ÄL
    Hoppas verkligen det är så, ska testa igen på fredag eller söndag, tack för ni är så snälla 
  • Pandan14
    Siripiri skrev 2024-11-06 08:22:32 följande:

Fick en ganska rejäl dipp på äl+7 när jag blev gravid förrförra cykeln! 
    Så intressant! Hoppas att det är så även för mig 😊
  • Pandan14
    Nanathalie skrev 2024-11-06 11:23:41 följande:
    Om den håller sig nere skulle jag tro på mens, men om den går upp imorgon kan det vara en implantationsdipp! Håller tummarna för det sistnämnda.
    Tack så mycket, det gör jag med 
  • Anonym (En till)
    soffkiwi skrev 2024-11-06 10:25:31 följande:
    Hahah åh spännande ju! Håller tummarna för dig😍 Och jaaa precis, man vill ju inte hinna bli överlycklig och sen går det åt andra hållet lika fort!! Jag har tänkt testa tidigt på äl+10, på söndag, men kommer säkert att förneka resultatet om det är negativt 😟 Har du någon dag i sikte?
    Jag tror jag ska våga mig på ett test på fredag! Då är jag på ÄL + 9 och jag har tidigare plussat ÄL+9-11 ish! Ev väntar jag tills lördag, jag får se. Tack, håller tummarna för dig med 😍 vad säger magkänslan? 
  • Vias

Hej på er!

Jag önskade att jag kunde säga att jag hoppar in i tråden för att mensen dykt upp, men icke. Idag är CD 68(!!!!!), jag har ändå haft cyklar på ca 50 dagar det senaste halvåret men aldrig såhär långa. 

Efter mycket tjat fick jag en tid till gyn, där det konstaterades att jag har PCO. Fick Lezotrol utskrivet som ska tas på CD 3-7, och kanske om alla planeter och stjärnor står rätt till så kommer mensen snart så att jag kan börja. 🤞🏼

Finns det fler med PCO eller som äter Lezotrol här?

• Anonym (En till)
    Vias skrev 2024-11-06 14:35:04 följande:

Hej på er!

Jag önskade att jag kunde säga att jag hoppar in i tråden för att mensen dykt upp, men icke. Idag är CD 68(!!!!!), jag har ändå haft cyklar på ca 50 dagar det senaste halvåret men aldrig såhär långa. 

Efter mycket tjat fick jag en tid till gyn, där det konstaterades att jag har PCO. Fick Lezotrol utskrivet som ska tas på CD 3-7, och kanske om alla planeter och stjärnor står rätt till så kommer mensen snart så att jag kan börja. 🤞🏼

Välkommen!! Håller tummarna att mensen dyker upp eller att det visar sig att du är gravid :) har ingen egen erfarenhet att dela med mig av men hoppas någon annan har solskenshistorier!
  • Barnlängtan2024

Hörni.. haft svag mensvärk och dragningar i tjejmagen senaste 2 dagarna. Nu när jag va på toa kom det pyyyyttelite blodblandade flytningar. Mensen ska va här om 4 dagar egentligen.. mådde även illa iförrigår.
    Vad tror ni? Tantis eller nidis?🥹

• Nanathalie

Hej på er!

Hej!
    Jag! 😅 omgång 2 nu! Hoppas på mirakel.
  • Barnlängtan2024

Hej på er!

Jag går på letrozol också! Första omgången funkade inte med enkel dos. Nu vid andra funkade det men ägget släppte efter två veckor! Testade med CB ägglossnkngstest (den lila) bästa! Fick blinkande i5 dagar sen fast gubbe och nu är jag på ÄL+10/11 😀
  • MG98
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-06 15:06:32 följande:

Hörni.. haft svag mensvärk och dragningar i tjejmagen senaste 2 dagarna. Nu när jag va på toa kom det pyyyyttelite blodblandade flytningar. Mensen ska va här om 4 dagar egentligen.. mådde även illa iförrigår.
    Vad tror ni? Tantis eller nidis?🥹

låter ju onekligen lite som mig 🙈 Håller tummarna för dig! 

Uppdatera om blodet avtar eller ökar! Jag fick bruna flygningar, sedan några droppar blod och sedan bara bruna flytningar igen som ljusnade successivt och var så gott som normala/vita igen efter 1 dygn. 

Svar på tråden BIM November 2024