• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • alleb

Hej jag tänker att jag hoppar in här☺️

Jag är 31år och har en son på 5år ifrån en tidigare relation.
    Sen har jag en ängladotter och en änglason som även delar födelsedag med varandra fast ett år i mellan. och dom har jag fått tillsammans med min nuvara sambo🥰

Och nu hoppas vi på ett syskon som vi får ha hos oss också🙏🏼
    Jag har BMI den 2711. 
    Jag är även rätt säker på att min ägglossning kommer vilken dag som helst. Så det är bara att hoppas på det bästa🙏🏼
    Detta blir då första försöket för oss för en ny graviditet🥰

Lycka till alla andra!🥰❤️

• Pandan14

Som att jag kunde hålla mig.. tog ett digitalt direkt när jag kom hem , är i chock och är överlycklig 🥹🥹🥹
  • Barnlängtan2024
    Pandan14 skrev 2024-11-07 17:32:07 följande:

Som att jag kunde hålla mig.. tog ett digitalt direkt när jag kom hem , är i chock och är överlycklig 🥹🥹🥹

Åhhhhhh vad roligt!!! hoppas på frisk bebbe om 9 månader! Då måste du haft implantation typ måndag/tisdag? Kollade på grafen som du skickade där det stod att det skulle vara 10hcg om du hade implantation 6/7 dpo. 

själv testade jag nyss negativt med CB early, har ont i brösten som sjutton! 😂 
    kom lite blod i flytningen asså jättteeelite idag också. Förmodligen tantis som är påväg.. så ledsen :( BIM på lördag..

känner mig gravid men jag tror bara jag inbillar mig :/

• Nanathalie
    GRATTIS!!! 😍😍
  • Barnlängtan2024

Jag gjorde något dumt, tog ut remsan från testen, laborerade lite med mobilen, ser ni ett streck eller är jag knäpp?
  • Anonym (blomman)
    TrueResolution skrev 2024-11-07 10:00:59 följande:

Hade ÄL tisdag/onsdag enligt tester men tempar inte så kan inte bekräfta. Fick till det lör/mån/ons så nu är det bara atg hålla tummarna för tidernas finaste födelsedagspresent. 

Kan inte bara vara jag som VARJE lutealfas, en dag efter ägglossning känner "fan man skulle ha tempat" 😂 Nu går man ovetandes tills man kan börja testa 🥲

Har tagit rosenrot fram till ÄL. Vad tar ni mellan ägglossning & BIM?

Fick positivt ÄL-test i måndags så gissar på att den skedde i tisdags, men tempar inte heller så kan heller inte bekräfta 😅 men väntan nu till BIM, den är ju hemsk!! 

Har också tagit rosenrot (men dock blev de inte hela vägen fram till ÄL, men fram till 2-3 dagar innan i alla fall). Tar inget nu mellan ÄL fram till BIM men där kanske är något man ?borde? ta? Tar du nåt? 

• Anonym (blomman)

Grattis 😍
  • Nanathalie
    Annpor skrev 2024-11-07 16:47:16 följande:

Det här med tempning är jag ganska ny med så slängef ut fundering här i gruppen. Tempar på morgonen och har senaste dagarna legat på ca 36.70-36.80. 

Tog temp nu vid 16.30 som visade 36.15, VET att man inte ska tempa mitt på dagen men blev nyfiken eftersom det är så stor skillnad om det ändå är en indikator på att mensen är på väg? Äl +8/9 idag för mig (brukar ha 10-11 dagars lutealfas). Nån som är haj på detta? Blev bara så väldigt nyfiken😊

Du säger det själv - tempning måste ske varje dag samma tid annars blir det missvisande! Men förstår din känsla. Försök bortse från tempen 16.30 och ta en ny imorgonbitti 😉
  • MG98

Grattis! 🥰
  • Anonym (En till)

Men grattis!!! Vet att vi hade samma BIM, blir också sååå sugen på att testa!! 😍
Svar på tråden BIM November 2024