• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (LängtarEfterTredje)
    h4llon1 skrev 2024-11-07 18:51:26 följande:

Fick notis att mina tester levererats i brevlådan, höll mig för glatta livet o pinkade så fort jag kom hem 😂 
    tydligen var jag inte helt knäpp igår när jag tyckte mig se något 🥹
    GRATTIS! 🌺😍
  • Supermario91
    Pandan14 skrev 2024-11-07 17:32:07 följande:

Som att jag kunde hålla mig.. tog ett digitalt direkt när jag kom hem , är i chock och är överlycklig 🥹🥹🥹
    Wow grattis!! 🤩
  • Supermario91
    h4llon1 skrev 2024-11-07 18:51:26 följande:

Fick notis att mina tester levererats i brevlådan, höll mig för glatta livet o pinkade så fort jag kom hem 😂 
    tydligen var jag inte helt knäpp igår när jag tyckte mig se något 🥹
    Grattis!! 🤩🤩
  • Barnlängtan2024
    h4llon1 skrev 2024-11-07 20:16:00 följande:

Det är ett testa tidigt från graviditetskollen, tror de är 10mlU/ml! 

väntade nog nästan 4h iallafall, men de var tufft. Jäklar va kissnödig jag varit både igår och idag 😂 

åhh! Då kanske jag ska vänta längre nästa gång 😂 hade kissat typ 1,5 timme innan. Har även gått på toa 100 gånger idag 😂
  • Barnlängtan2024
    Anonym (Ella-Bella) skrev 2024-11-07 20:18:08 följande:

Stort grattis alla som plussat!! 🎉

här kom mensen idag så nu laddar vi upp inför nästa omgång, blir att införskaffa rosenrot imorgon. spännande att testa! 😊

Är du säker på mens? Tänker om det är implantationsblödning för du hade inte BIM förens 11/11?😬
  • Pandan14
    Supermario91 skrev 2024-11-07 20:24:16 följande:
    Wow grattis!! 🤩
    Tack så mycket 🙏🏽 
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-07 20:36:40 följande:

Helskumt tog ett test till med gravidkollens 25 hcg och det va HELT blankt?!

Men VA?! Vad sjukt! 😂
  • Anonym (Ella-Bella)
    Barnlängtan2024 skrev 2024-11-07 20:34:28 följande:
    Är du säker på mens? Tänker om det är implantationsblödning för du hade inte BIM förens 11/11?😬

Jag har fått för mig att implantationsblödbingen är mindre än vad jag har. Även fast det är ganska lite så är det som min mens första dagen brukar vara 😟 
    jag uppskattar din hoppfullhet dock!! 🥰 då detta är vårt första försök så förväntade jag mig inte heller att bli gravid direkt. 

men jag håller med om och även jag blev chockad över att mensen kom så tidigt denna månad! Inte haft en så här kort cykel sedan december förra året.

• Barnlängtan2024
    Anonym (Ella-Bella) skrev 2024-11-07 20:52:16 följande:

Jag har fått för mig att implantationsblödbingen är mindre än vad jag har. Även fast det är ganska lite så är det som min mens första dagen brukar vara 😟 
    jag uppskattar din hoppfullhet dock!! 🥰 då detta är vårt första försök så förväntade jag mig inte heller att bli gravid direkt. 

men jag håller med om och även jag blev chockad över att mensen kom så tidigt denna månad! Inte haft en så här kort cykel sedan december förra året.

Säg aldrig, aldrig! Kan myckeg väl vara nidblödning, är det klumpar? För det är ett tecken på att det är mens då😬
Svar på tråden BIM November 2024