Annpor skrev 2024-11-08 09:28:50 följande:
Tempen sjönk idag med 0,3 enheter, molvärk i tjejmagen. Bara att vänta in mens antar jag? Äl +9, brukar ha 10 dagars lutealfas
Orkar snart inte mer.. På riktigt. Känner mig så väldigt nere och orkar verkligen inte bli mer besviken, varje månad. Allt jag ber om är att få känna litr hopp igen. (Bakgrund är också att vi förlorat ett barn i fullgången graviditet tidigare i år och i September i år plussade vi, som blev missfall i v9).
Får ingen hjälp av mödravården här förrän vi försökt IGEN att bli gravida minst ett år. ETT ÅR. Orkar inte mer. Tips, ringa mödravården ändå och bolla med dom om man kan på något sätt göra en annan plan? Vända sig till någon privat klinik?
Beklagar, resan till barn är verkligen inte rättvis 💔
Vi var tvungna att vänta hela det där året efter missfall och blev gravida nästan exakt ett år efter missfall. Jag fick dock en fertilitetsutredning med hjälp av min vårdcentral tidigare, så fick åtminstone en check av allt under tiden vi väntade på att kunna söka mer hjälp.
Hoppas verkligen ni får plussa med er regnbågsbebis snart och slipper vänta hela året 🙏