• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Björkskogen
    Pandan14 skrev 2024-11-09 12:37:29 följande:

va o köpte ett RFSU 25 hcg och det blev mycket starkare än jag fått på något av graviditetskollen så måste vart något fel på den batchen, är så jävla lycklig nu 😭😭🥹

Grattis 😍🥳 skönt att få ett tydligt svar! 
  • Pandan14
    Björkskogen skrev 2024-11-09 13:01:15 följande:
    Grattis 😍🥳 skönt att få ett tydligt svar! 
    Verkligen! har vart rejält orolig att de är ett mf på gång 🥲
  • Ophelia1231

h4llon1 skrev 2024-11-09 08:42:24 följande:

Här har testats nu senaste dagarna för o försöka se en stegring 😅 en är ju knäpp. Vet man ska vänta två dagar mellan men de kan ju inte jag. Så ena bilden är rfsu tidigast och sen dagens längst ner. De tidiga är från förrgår & igår o där tkr jag mig att de nedersta är något starkare trots bara en dag mellan 🤪 
    mår illa på morgnarna, kissar konstant, ont i brösten haha. Hur går de för er andra?

jag Väntade någon dag mindre än 2 veckor innan jag tog ett till sånt vecko test, och det har ju blivit fler veckor så hoppas de går som de ska ????
  • Anonym (Syskonlängtan)

Grattis till alla nya plus i tråden och kämpa på ni som inte fått det än❤️

Någon mer som plussat som verkligen känner av 0 symptom nu? Känns som att jag kände av massor olika men nu är det liksom helt som vanligt, möjligtvis lite ?stickningar? i tjejmagen.. 

• Pandan14
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2024-11-09 14:42:24 följande:

Någon mer som plussat som verkligen känner av 0 symptom nu? Känns som att jag kände av massor olika men nu är det liksom helt som vanligt, möjligtvis lite ?stickningar? i tjejmagen.. 

Båda de tidigare två graviditeter jag haft så har jag haft 0 symtom, verkligen ingenting, så det är fullt möjligt ❤️
  • Pandan14

Varför har jag fått en streckad linje neråt?? borde inte tempen hålla sig uppe nu när jag är gravid?
  • Drömmenomentrio
    Ophelia1231 skrev 2024-11-09 13:41:50 följande:

jag Väntade någon dag mindre än 2 veckor innan jag tog ett till sånt vecko test, och det har ju blivit fler veckor så hoppas de går som de ska ????
    I vilken vecka fick du 3+? 
  • Anonym (En till)
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2024-11-09 14:42:24 följande:

Jag har verkligen inga symptom förutom lite pirr i brösten. Mår typ bättre än vanligt, så konstigt 😂😂
  • Anonym1050

Hej 
    jag kommer med dystra besked idag kom min mens 🙃, dock 2-3 dagar sen så fick en något längre cykel på 33 dagar. Har tid hos gyn nu i veckan så hoppas på att få nån hjälp 🤞🏻. Stort grattis till alla er som plussat och hoppas att det håller sig och går vägen 🌸

Svar på tråden BIM November 2024