• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Väntarpå4an
    mo4s skrev 2024-11-08 19:57:54 följande:
    Skönt att ha en tid att sikta in sig på. Jag testade negativt på två olika tester dagen efter de bekräftade missfallet. så då kände vi att vi kör och låter kroppen bestämma om den är redo eller inte.

Håller tummar för att det går bra för er!
    Lika bra att få negativt om det nu är ett mf igen så man kan få föröka ladda om.
    Håller alla tummarna för er denna månaden 🙏❤️
  • soffkiwi
    Anonym (En till) skrev 2024-11-06 20:20:19 följande:
    Jaaa gör det 😍 så får vi uppdatera varann!
    Testade du idag? ❤️
  • Anonym (En till)
    soffkiwi skrev 2024-11-08 20:51:19 följande:
    Testade du idag? ❤️
    Ja! Jag fick ett svagt plus tror jag men vågar inte ropa hej än! Dudå? 🥰
  • soffkiwi
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 21:23:58 följande:
    Ja! Jag fick ett svagt plus tror jag men vågar inte ropa hej än! Dudå? 🥰
    åhhh vad kul😍 det syns ju helt klart men hoppas det blir ett ännu tydligare nästa gång 😍 Jag har inte testat idag, är inte hemma. Så får gott hålla mig till söndag🙈
  • Siripiri
    Väntarpå4an skrev 2024-11-08 18:17:29 följande:

Hej,

Har inte läst ikapp än. Var med i oktober och plussade. Super lyckliga tills idag. Idag vaknade jag med en blödning som hållt i sig hela dagen  ungefär som en mens skulle jag säga 💔 fick mf i Juli men blödde mer då. 
    Har ringt till gyn, bm, 1177 det är lönlöst ingen tar emot en i denna veckan 6 (5+3). Det är bara att vänta som gäller. Är det någon som har samma erfarenheter? 

Är det ett missfall så hoppar jag in i denna månadens tråd också tyvärr 😭💔
    Ny bim då är i slutet av november (ca 24/11) om kroppen hämtar sig som om det vore en mens.

Nej va tråkigt :(( ♥️ Fick missfall i v5+6 förrförra cykeln, blev en rejäl mens, rann ur mig de första två-tre dagarna när  jag satte mig på toa.. blödde/flytningar i totalt i 8 dagar.
  • Anonym (En till)
    soffkiwi skrev 2024-11-08 21:54:31 följande:
    åhhh vad kul😍 det syns ju helt klart men hoppas det blir ett ännu tydligare nästa gång 😍 Jag har inte testat idag, är inte hemma. Så får gott hålla mig till söndag🙈
    Så spännande!! Jag ska testa med digitalt på söndag tänker jag! Kanske en sticka imorgon med, men har inga tidiga test kvar 😂
  • soffkiwi
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 22:17:22 följande:
    Så spännande!! Jag ska testa med digitalt på söndag tänker jag! Kanske en sticka imorgon med, men har inga tidiga test kvar 😂
    Då får vi se om vi bjuder på goda nyheter på söndag då😍
  • Väntarpå4an
    Siripiri skrev 2024-11-08 22:03:58 följande:
    Nej va tråkigt :(( ♥️ Fick missfall i v5+6 förrförra cykeln, blev en rejäl mens, rann ur mig de första två-tre dagarna när  jag satte mig på toa.. blödde/flytningar i totalt i 8 dagar.
    Beklagar ❤️ min blödning har minskat nu men kommer vid toabesök💔
  • Björkskogen
    Väntarpå4an skrev 2024-11-08 22:23:05 följande:
    Beklagar ❤️ min blödning har minskat nu men kommer vid toabesök💔
    Åh nej, beklagar 😭❤️ 
  • Anonym (En till)

alltså är så glad, tog ett vanligt 25 mlU test (gravidkollens) som visade ett ungefär lika svagt teststreck som på det tidiga testet igår! Så om detta inte visar sig vara spökstreck så innebär det att jag plussade på ÄL+9 😍

Svar på tråden BIM November 2024