• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym (Lantisen)

Stort grattis alla ni som plussat! Inte ett dugg avundsjuk 😅

• Anonym (En till)
    Anonym (N) skrev 2024-11-09 09:35:06 följande:

Alltså, har kramper i magen sedan 3- 4 dagar, (förlåt för info men rikliga flytningar som typ strax innan ägglossning). Gravtest negativt och bim idag, äl +10 idag. 
    Är HELT inställd på mens, men brukar int heller ha dom här symtomen innan mens ????.? Detta analyserade..  

🔸Mina två tidigare graviditeter har jag plussat äl +9 båda gångerna. Vilka dagar har ni plussat när ni fått plus?

🔸 Fick missfall i September, börjar nu fundera på om allt detta är ?kroppens sätt? att komma tillbaka igen? Nån annan med liknande erfarenheter? 

Hej! Spännande tider nu!

Jag är också på ÄL+10 idag. I tidigare graviditeter har jag plussat ÄL+10 och ÄL+11 om jag utläser FLO rätt. Om mina svaga streck betyder att jag är gravid denna månad så plussade jag ÄL+9. Vågar inte tro på det än 🥹

Ingen missfallshistorik att dela med mig av. 

• Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-09 06:38:48 följande:

alltså är så glad, tog ett vanligt 25 mlU test (gravidkollens) som visade ett ungefär lika svagt teststreck som på det tidiga testet igår! Så om detta inte visar sig vara spökstreck så innebär det att jag plussade på ÄL+9 😍

Stort stort grattis 😍 plussade också äl+9! Dock har jag fortsatt testa med graviditetskollens tester och dom är så sjukt svaga.. blir lite orolig över att de inte sker någon stegring, men kanske dåliga test för cb digital med veckor visade positivt idag med med 1-2 veckor 
  • Anonym (En till)
    Pandan14 skrev 2024-11-09 10:12:32 följande:
    Stort stort grattis 😍 plussade också äl+9! Dock har jag fortsatt testa med graviditetskollens tester och dom är så sjukt svaga.. blir lite orolig över att de inte sker någon stegring, men kanske dåliga test för cb digital med veckor visade positivt idag med med 1-2 veckor 

Tack!!

hmmm.. vad knäppt. Kanske är nåt lurt med den batchen då. Mitt graviditetskollentest var typ motsvarande gårdagens tidiga test, men mörknade jättemycket sen. När jag gick in efter typ en kvart såg det ut såhär, ÄL + 10. Har inte gjort något digitalt än, det får bli imorgon 🥹

• Pandan14
    Anonym (En till) skrev 2024-11-09 10:20:32 följande:

Tack!!

hmmm.. vad knäppt. Kanske är nåt lurt med den batchen då. Mitt graviditetskollentest var typ motsvarande gårdagens tidiga test, men mörknade jättemycket sen. När jag gick in efter typ en kvart såg det ut såhär, ÄL + 10. Har inte gjort något digitalt än, det får bli imorgon 🥹

Måste vara så, för så tydligt som de är på din bild är de knappt idag äl+ 11, ska köpa ett annat märke idag och kolla om de ger mer utslag 
  • Anonym (Wavemountain)

Grattis alla som plussar 🧡❤️💕

Jag tog ett tidigt digitalt idag på morgonen men det visade "inte gravid" 😓

Vet inte om det fortfarande är förtidigt då jag enligt ägglossningstest hade ägglossning förra lördagen.. och det var då vi hade sex så ägget/äggen kanske inte fäst än.  

Så svårt att veta när lutealfasen är så kort.. BIM är ju om 3 dagar så borde visa enligt CB tidiga test 

• Anonym (8:e försöket)

8:e försöket för ett första barn. Ett tidigt missfall i augusti och ett par månader med oklar ÄL. Nu har jag lyckats testa och fått ett klart positivt ÄL-test denna månad.

BIM den 22:a november och jag vill verkligen att det ska ta sig denna gång. ❤️

• mothertotwo

Hej, jag tempar egentligen inte men har under tiden sen förra mensen ändå hållit lite koll på min kroppstemperatur fast med vanlig temp. (inga två decimaler)

Tempen har fram till igår legat mellan 36-36.7 i temp. Men idag låg den på 37 i temp. Har inte haft 37 grader på två veckors tid. Tror ni man kan ta det som att det skett ägglossning redan? 
    Jag antecknar inte i en app så har ingen kurva, utan ville se om jag kunde luska ut min kropp denna månaden hehe. 

Hade molvärk i tjej magen igår under hela dagen och värst på kvällen. Idag känns det lite lättare i magen. 

• Björkskogen
    Väntarpå4an skrev 2024-11-09 09:42:48 följande:
    ❤️❤️❤️
    Det har typ upphört idag. Får se vad testet visar imorgon
    Håller alla tummar som finns ❤️
  • Pandan14

va o köpte ett RFSU 25 hcg och det blev mycket starkare än jag fått på något av graviditetskollen så måste vart något fel på den batchen, är så jävla lycklig nu 😭😭🥹

Svar på tråden BIM November 2024