• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Anonym1050

Jag har nu skapat en december tråd för oss alla som inte fick vårt plus nu i november, ni är välkomna dit 🌸

• Emzor1
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2024-11-09 14:42:24 följande:

Grattis till alla nya plus i tråden och kämpa på ni som inte fått det än❤️

Någon mer som plussat som verkligen känner av 0 symptom nu? Känns som att jag kände av massor olika men nu är det liksom helt som vanligt, möjligtvis lite ?stickningar? i tjejmagen.. 

Jag har knappt några symtom.. äter som en fullvuxen man, lite ömma bröst då och då. Hade mer symtom innan plusset/dagen efter plusset, då mådde jag smått illa i samband med hunger och var lite tröttare än vanligt.. men som sagt det försvann typ 2 dagar efter jag plussa😅

vilken vecka är du i nu?❤️
  • Emzor1

Vill också passa på att gratulera alla er som plussat sedan jag sist kikade in, vad roligt att se och höra 😍❤️ Till er andra håller jag tummarna för december❤️

• Anonym (Syskonlängtan)
    Emzor1 skrev 2024-11-09 20:59:21 följande:
    Jag har knappt några symtom.. äter som en fullvuxen man, lite ömma bröst då och då. Hade mer symtom innan plusset/dagen efter plusset, då mådde jag smått illa i samband med hunger och var lite tröttare än vanligt.. men som sagt det försvann typ 2 dagar efter jag plussa😅

vilken vecka är du i nu?❤️
    Jag är bara i vecka 5, ca 4+3. Du då??
    Jag har lite illamående då och då som också oftast kommer i samband med hunger. Lite stickningar och molande värk i magen då och då plus typ ligamentsmärtor i magen. Men allt det känns så diffust 😅
  • Emzor1
    Anonym (Syskonlängtan) skrev 2024-11-09 21:25:36 följande:
    Jag är bara i vecka 5, ca 4+3. Du då??
    Jag har lite illamående då och då som också oftast kommer i samband med hunger. Lite stickningar och molande värk i magen då och då plus typ ligamentsmärtor i magen. Men allt det känns så diffust 😅
    Ah förstår! skönt att det ändå håller sig lindrigt än så länge tänker jag, hoppas det håller sig så!🥰

Jag är i v.6, 5+2 ☺️ Hade en tuff första vecka utifrån snusabstinens, slängde allt när jag plussade och det har varit mycket tuffare denna graviditeten än förra, men nu känns det äntligen bra!
  • Pandan14
    Emzor1 skrev 2024-11-09 21:30:56 följande:
    Ah förstår! skönt att det ändå håller sig lindrigt än så länge tänker jag, hoppas det håller sig så!🥰

Jag är i v.6, 5+2 ☺️ Hade en tuff första vecka utifrån snusabstinens, slängde allt när jag plussade och det har varit mycket tuffare denna graviditeten än förra, men nu känns det äntligen bra!
    Snusar också.. har så jävla svårt att sluta, några tips? Vill verkligen inte snusa under graviditeten så behöver alla tips jag kan få för att försöka lyckas denna gången 
  • Anonym (Gravid)
    Pandan14 skrev 2024-11-09 22:05:09 följande:
    Snusar också.. har så jävla svårt att sluta, några tips? Vill verkligen inte snusa under graviditeten så behöver alla tips jag kan få för att försöka lyckas denna gången 
    Finns ju nikotin- och tobaksfritt snus. Jag bytte till det när vi började försöka. Nu har jag slutat helt då jag är gravid men det BÖR ju vara lugnt med sånt ?snus? eftersom det inte innehåller varken nikotin eller tobak. Men citera mig inte på detta. Be din bm kolla innehållsförteckningen kanske? Märket jag hade heter iaf Velo Zero. 
  • Anonym (Ägglossning?)

Ni som är vana tempare 😅 ser det ut som att ägglossning kan ha skett och vilken dag isåfall? Ser det ut att vara utsatt korrekt isåfall? de två tidigare cykler jag tempat har jag precis innan ökningen fått en väldigt tydlig dipp, vilket jag inte fick nu? 🥹
  • Siripiri
    Pandan14 skrev 2024-11-09 15:05:46 följande:

Varför har jag fått en streckad linje neråt?? borde inte tempen hålla sig uppe nu när jag är gravid?
    Har du inte råkat skriva fel Temp?!
    det ska inte varan 36,65 typ? Samt på fel dag? 
Svar på tråden BIM November 2024