• Anonym (En till)

BIM November 2024

Hallååå där.
    En tråd för alla soon-to-be preggos under november 2024! Här diskuterar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden.

presentera dig gärna och häng på :D 

BIM - lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

• Svar på tråden BIM November 2024
  • Pandan14

Tog ett till av graviditetskollen idag och det va också helt blankt.. blir ju lite stressad av de så har bestämt att låta bli att testa på nån dag nu (det får vi ju se hur de går med de)

• Pandan14

Kollade länken om hur mycket hcg man har beroende på vilken dag ägget fäste och om det är så att ägget fäste 7 dpo så ska jag ha 20 hcg idag och då är de inte konstigt om stickan inte gav utslag däremot om de inte ger utslag på söndag (ska då ha 40 hcg) då blir jag orolig 😦 

• MG98

Tempen har gått upp igen för min del så det känns i alla fall hoppfullt igen! Grattis alla +are, håller tummarna för oss! Är själv nu på 4+0, ni? När tänker ni kontakta bm för inskrivning? 

• Pandan14
    MG98 skrev 2024-11-08 06:25:03 följande:

Tempen har gått upp igen för min del så det känns i alla fall hoppfullt igen! Grattis alla +are, håller tummarna för oss! Är själv nu på 4+0, ni? När tänker ni kontakta bm för inskrivning? 

Om de stämmer så är jag i 3+2 jag hade nog tänkt o vänta till iaf vecka 6 eller nått liknande fick mf i vecka 5 i september och vill inte behlva gå igenom samma och ringa o informera om de 
  • MG98
    Pandan14 skrev 2024-11-08 06:48:30 följande:
    Om de stämmer så är jag i 3+2 jag hade nog tänkt o vänta till iaf vecka 6 eller nått liknande fick mf i vecka 5 i september och vill inte behlva gå igenom samma och ringa o informera om de 
    Lite så jag också tänker dock har jag ingen erfarenhet av mf. Jag tänkte vänta tills jag passerat 5 fullbordade veckor. 
  • Annpor

Tempen sjönk idag med 0,3 enheter, molvärk i tjejmagen. Bara att vänta in mens ☹️. 

Orkar snart inte mer.. På riktigt. Känner mig så väldigt nere och orkar verkligen inte bli mer besviken, varje månad. Allt jag ber om är att få känna litr hopp igen. (Bakgrund är också att vi förlorat ett barn i fullgången graviditet tidigare i år och i September i år plussade vi, som blev missfall i v9). 

Får ingen hjälp av mödravården här förrän vi försökt IGEN att bli gravida minst ett år. ETT ÅR. Orkar inte mer. 

Tips? 

• Anonym (En till)

Någon mer än jag som ser ett svagt litet streck här? 😍😍
  • Elvaa11
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 07:13:49 följande:

Jag ser! 😍😍
  • h4llon1
    Pandan14 skrev 2024-11-08 05:21:36 följande:

Tog ett till av graviditetskollen idag och det va också helt blankt.. blir ju lite stressad av de så har bestämt att låta bli att testa på nån dag nu (det får vi ju se hur de går med de)

Är det deras vanliga stickor du har de på 25mlU/ml? 

jag tog ju ett av deras tidiga igår på 10, (tydligt streck) idag tog jag en sticka och där är ett streck om än svagt!! jag är på bim+1 idag. När hade du bim? 

• h4llon1
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 07:13:49 följande:
    Jag tycker mig se en liten linje! 😍
Svar på tråden BIM November 2024