• soffkiwi

BIM November 2024

Hej! Jag är ny i tråden, har bim 14/15 november och nu (onsdag) är jag på ÄL+6. Detta var ett halvhjärtat första försök, ingen temptagning tyvärr. Vill bara säga att jag är så imponerad över hur alla orkar vänta på att testa :?). Herregud vad dagarna går långsamt!!! tror mig känna symtom ena dagen, men är ännu räddare att det bara är för att jag vill så mycket :?)!

• soffkiwi
    Anonym (En till) skrev 2024-11-06 07:17:18 följande:
    Hej!! Kul vi ligger helt lika i cykeln då du och jag! vi är på fjärde försöket men har kommit till en punkt (tror jag) när jag inte vill plussa föööör tidigt för då kommer jag nog bara bli nojig över missfall 😂 i min första graviditet gick jag med nån missfallskalkylator istället direkt efter plus 🥲
    Hahah åh spännande ju! Håller tummarna för dig😍 Och jaaa precis, man vill ju inte hinna bli överlycklig och sen går det åt andra hållet lika fort!! Jag har tänkt testa tidigt på äl+10, på söndag, men kommer säkert att förneka resultatet om det är negativt 😟 Har du någon dag i sikte?
  • soffkiwi
    Anonym (En till) skrev 2024-11-06 12:56:47 följande:
    Jag tror jag ska våga mig på ett test på fredag! Då är jag på ÄL + 9 och jag har tidigare plussat ÄL+9-11 ish! Ev väntar jag tills lördag, jag får se. Tack, håller tummarna för dig med 😍 vad säger magkänslan? 
    Åh kul, det känns som snart och en evighet iväg på samma gång då 🥵 Magkänslan säger ändå gravid, känner mig annorlunda mot hur jag annars är innan mens. Har molande värk i korsryggen o får hoppas att det är något bra 🙌 Vill också testa på fredag men åhh, kanske köper ett extra test o gör det ändå🙈
  • soffkiwi
    Pandan14 skrev 2024-11-08 17:16:03 följande:

Ser ni ens strecket? har blivit lite lite tydligare idag och kan ana en ljusrosa nyans irl, väldigt svårt o se de på bilden knappt att de ens syns 
    Jag ser!!😍
  • soffkiwi
    Anonym (En till) skrev 2024-11-06 20:20:19 följande:
    Jaaa gör det 😍 så får vi uppdatera varann!
    Testade du idag? ❤️
  • soffkiwi
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 21:23:58 följande:
    Ja! Jag fick ett svagt plus tror jag men vågar inte ropa hej än! Dudå? 🥰
    åhhh vad kul😍 det syns ju helt klart men hoppas det blir ett ännu tydligare nästa gång 😍 Jag har inte testat idag, är inte hemma. Så får gott hålla mig till söndag🙈
  • soffkiwi
    Anonym (En till) skrev 2024-11-08 22:17:22 följande:
    Så spännande!! Jag ska testa med digitalt på söndag tänker jag! Kanske en sticka imorgon med, men har inga tidiga test kvar 😂
    Då får vi se om vi bjuder på goda nyheter på söndag då😍
  • soffkiwi

Grattis till era plus❤️❤️ Idag kom mensen, 5 dagar tidigt men skönt att få ett avslut på funderandet!!

Svar på tråden BIM November 2024