• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Björkskogen
    Väntarpå4an skrev 2024-10-29 06:26:34 följande:
    TJEJER!!!!! ❤️❤️❤️ VÅGAR jag tro???😭😭😭😭❤️❤️
    Ja för fan! 😍 grattis ❤️🥳 
  • Snorkfrökenhär
    Väntarpå4an skrev 2024-10-29 06:26:34 följande:

TJEJER!!!!! ❤️❤️❤️ VÅGAR jag tro???😭😭😭😭❤️❤️
    Ååååh 😍 Jag skulle våga tro, GRATTIS 💕
  • Björkskogen

Drömde att tempen hade gått ner massor och fick mens. Va ganska inställd på att tempen skulle går ner idag när jag vakna.
    Men den har gått UPP 0.1 😂 jag fattar ingenting. Mensen skulle kommit igår. Kan jag har haft äl lite senare? 🤷?♀️

• Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-10-29 06:53:05 följande:
    Ja för fan! 😍 grattis ❤️🥳 
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 06:57:04 följande:

Taaaack ❤️❤️❤️ ska ta ett nytt om 2 dagar så att det stegrar. Fick mf i juli så känner mig sååå rädd att det ska bli samma igen. Men så glad och chockad över detta plus😅❤️❤️
    Björkskogen skrev 2024-10-29 06:58:25 följande:

Drömde att tempen hade gått ner massor och fick mens. Va ganska inställd på att tempen skulle går ner idag när jag vakna.
    Men den har gått UPP 0.1 😂 jag fattar ingenting. Mensen skulle kommit igår. Kan jag har haft äl lite senare? 🤷?♀️

Ta ett teeeest 😍😍❤️ håller alla mina tummar och tår.
  • Björkskogen
    Väntarpå4an skrev 2024-10-29 07:24:39 följande:
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 06:57:04 följande:

Taaaack ❤️❤️❤️ ska ta ett nytt om 2 dagar så att det stegrar. Fick mf i juli så känner mig sååå rädd att det ska bli samma igen. Men så glad och chockad över detta plus😅❤️❤️
    Ta ett teeeest 😍😍❤️ håller alla mina tummar och tår.
    Ja jag ska åka på apoteket idag och köpa ett testa tidigt. Eller 2, så jag kan hetstesta idag och ta ett imorgon bitti 😂 
  • Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-29 06:58:25 följande:

Iiih, att du kan hålla dig från att testa 🙈 

Jag tog ett test imorse, ÄL+10 brukar jag smygtesta 😅 Kan skymta ett svaaaagt streck men svårt att få till på bild. Kan vara jag som ser i syne också, bara att vänta och testa på nytt och hoppas på nåt man kan lita på 😄🙏🏻

• Snorkfrökenhär
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 07:46:59 följande:
    Äsch, här blir ju bilden så mörk och dålig? så ser den inte ut i mobilen 😆 Jaja, hoppas på fler plus här i dagarna för oss som är kvar 🙏🏻
  • Björkskogen
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 07:41:50 följande:

Iiih, att du kan hålla dig från att testa 🙈 

Jag tog ett test imorse, ÄL+10 brukar jag smygtesta 😅 Kan skymta ett svaaaagt streck men svårt att få till på bild. Kan vara jag som ser i syne också, bara att vänta och testa på nytt och hoppas på nåt man kan lita på 😄🙏🏻

Jo men jag har varit så tvärsäker på att jag inte är gravid sen senaste negativa. 
    Men nu är jag tveksam igen 😂🙈. Till och med gubben är pepp nu och erbjöd sig åka köpa test idag 😂🥰 

Åh va kul! Hoppas det blir starkare 🥳
  • Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-29 07:58:53 följande:
    Jo men jag har varit så tvärsäker på att jag inte är gravid sen senaste negativa. 
    Men nu är jag tveksam igen 😂🙈. Till och med gubben är pepp nu och erbjöd sig åka köpa test idag 😂🥰 

Åh va kul! Hoppas det blir starkare 🥳
    Jag har tänkt att det vore sååå typiskt om jag blivit gravid just nu för att jag precis startat en utredning, lämnat blodprover och gubben ska senare i veckan lämna prov på sina simmare 😆 Hade ändå varit kul att få ringa till kliniken och säga att vi kan skippa utredningen 😄

Jag är väl ändå rätt säker på att det inte blivit nåt den här gången (man blir skeptisk efter många försök) men hade varit så kul och rätt typiskt så lite extra hoppfull ändå den här gången 😄🤞🏻 Får hoppas den här skuggan på gravtestet är på riktigt. Får otåligt vänta.

Jag tror du är gravid, håller tummarna för det 😍🙏🏻 
Svar på tråden BIM Oktober 2024