BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Har bim någonstans från idag till den 2a. Har testat svagtsvagt positivt alternativt spökstreck på alla tre, med 2 st cb early & apotek hjärtats.
Symtom: Molande värk i magen, diffust illamående, rinniga flytningar, ömma bröst. Hade även stickningar i magen dag 6-8 efter äl. Är på dag +12 efter äl idag.
Hur mår ni? :)

Hoppas!! Känns som att mensen ska komma när som ibland, men ibland känns det som att den inte är påväg alls. Och jag har för mig att det känns som mensen ska komma när man är gravid också, så kan vara båda såklart. Sist plussade jag inte förens dag 14-15 så har väl ingen stress och inväntar mensen!
Men vad roligt, hoppas det stegrar!!
Det låter likt mina test.. Fick supersvagt äl+9 och sedan igårkväll och idag äl+12. Men är osäker pga igår och idag var cb och läst att många får spökstreck med dom :(
Spännande!!! Hoppas du får ditt pluss snart 🙏🏼
Jag har mest hört att clearblue testa tidigt är opålitliga och ger mycket spökstreck, vilket tyvärr är majoriteten av de jag testat med.. Känns som allt hopp dog efter det speciellt eftersom man får som svagt svagt på dom 😕