• Jen20

BIM Oktober 2024

Ophelia1231 skrev 2024-10-29 14:07:59 följande:
    Ser de ut som ett spöksträck?🥺
    Nej ser ut som ett svagt positivt spökstrecken eller torkstrecken brukar vara smala men det där ser brett ut som det ska vara.
  • Jen20
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 07:36:22 följande:
    Vilken tortyr 😆 Jaaa, det verkar ju som det mest logiska om ägglossningen var lite senare, hmmmm? Fortsätter hålla tummarna då 🤞🏻🥰

Jag fick då inga jätteklara besked heller. Testet är starkare idag än igår men fortfarande svagt. Vågade mig på att ta det digitala testet jag hade hemma men det sa inte gravid, slag i magen 😆 ÄL+11. Mensen brukar komma ÄL+11 eller ÄL+12? får väl se om mensen drar igång eller inte imorrn. Denna ovisshet 🙈

Bild på dagens test: 
    Är ju tydligt plus jag fick också inte gravid på ett cb tidigt digitalt när jag hade svagt plus och dagen efter fick jag gravid 1-2 veckor med ett vanligt digitalt så tror inte alltid man kan lita på att de visar tidigare är min upplevelse.
  • Jen20
    Jen20 skrev 2024-10-30 10:53:41 följande:
    Är ju tydligt plus jag fick också inte gravid på ett cb tidigt digitalt när jag hade svagt plus och dagen efter fick jag gravid 1-2 veckor med ett vanligt digitalt så tror inte alltid man kan lita på att de visar tidigare är min upplevelse.
    Måste tillägga att mitt svaga plus va på ett cb plus också så inte ett testa tidigt.
  • Jen20
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 18:43:35 följande:

Åååh vad många nya test att analysera 😍 Jag kan ana svaga skuggor på vissa av era test, kanske att det är för tidigt. Vet exakt hur det är och känns. Tummarna hålles 🤞🏻💕

Jag vågade mig på ett digitalt nu ikväll? och titta 🥹🥰❤️

Åh stort grattis!!🥰
Svar på tråden BIM Oktober 2024