• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Ophelia1231
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 16:11:21 följande:
    Men åååh 😍 Stort grattis, bästa känslan 🥳💕
    Tack, jaaa men vad man blir orolig, man tänker om det skulle bli Ett missfall🥺
  • Ophelia1231
    Anonym (K (Anonym)) skrev 2024-10-30 16:16:30 följande:
    Stort grattis!!! Och lycka till 😍🥳
    Tackk🥰
  • Ophelia1231
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 18:43:35 följande:

Åååh vad många nya test att analysera 😍 Jag kan ana svaga skuggor på vissa av era test, kanske att det är för tidigt. Vet exakt hur det är och känns. Tummarna hålles 🤞🏻💕

Jag vågade mig på ett digitalt nu ikväll? och titta 🥹🥰❤️

Grattis 🥰
  • Björkskogen

Åååh vad många nya test att analysera 😍 Jag kan ana svaga skuggor på vissa av era test, kanske att det är för tidigt. Vet exakt hur det är och känns. Tummarna hålles 🤞🏻💕

Åh grattis 😍🥰 
  • Snorkfrökenhär
    Ophelia1231 skrev 2024-10-30 20:51:09 följande:
    Tack, jaaa men vad man blir orolig, man tänker om det skulle bli Ett missfall🥺

Jaaa, man oroar sig massor, men man får försöka tänka att de allra flesta graviditeter faktiskt går bra, att man väntar barn och inte missfall. Går ju inte påverka om det sker 🥺 Lättare sagt än gjort men man får försöka tänka så för annars blir det ju inget roligt alls.

För mig har det lättat lite när jag kring v 7-8 gjort ultraljud och sett att det faktiskt lever nåt där inne 🙈 Jag har i mina tidigare graviditeter inte haft symtom och inte känt mig gravid alls förrän senare. Men helt släppte aldrig oron för mig, och sen när bebisen är ute oroar man sig massor över om den andas osv. Livslångt oroande att skaffa barn 😅🥰

• Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-30 21:28:52 följande:

Snart bara jag kvar 🥹😅 sista test imorgon sen går jag vidare. 

Tappert kämpat måste jag säga 😅 Hejja 🙏🏻💕
  • Ophelia1231
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 22:19:14 följande:

Jaaa, man oroar sig massor, men man får försöka tänka att de allra flesta graviditeter faktiskt går bra, att man väntar barn och inte missfall. Går ju inte påverka om det sker 🥺 Lättare sagt än gjort men man får försöka tänka så för annars blir det ju inget roligt alls.

För mig har det lättat lite när jag kring v 7-8 gjort ultraljud och sett att det faktiskt lever nåt där inne 🙈 Jag har i mina tidigare graviditeter inte haft symtom och inte känt mig gravid alls förrän senare. Men helt släppte aldrig oron för mig, och sen när bebisen är ute oroar man sig massor över om den andas osv. Livslångt oroande att skaffa barn 😅🥰

Jaa man gör ju de, jaa de ska jag försöka göra🥰 
    där jag bor så får man inte första ultraljudet förens vecka 12-13🥺 
    jaaa haha😂
  • Snorkfrökenhär
    Ophelia1231 skrev 2024-10-30 23:16:00 följande:
    Jaa man gör ju de, jaa de ska jag försöka göra🥰 
    där jag bor så får man inte första ultraljudet förens vecka 12-13🥺 
    jaaa haha😂
    Det är samma här. Jag har bokat privat ultraljud tidigt bara för att lugna mig lite. Lång tid att vänta 12-13 veckor 🙈
  • Ophelia1231
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 23:22:19 följande:
    Det är samma här. Jag har bokat privat ultraljud tidigt bara för att lugna mig lite. Lång tid att vänta 12-13 veckor 🙈
    Haha, då förstår jag, verkligen!! hur mycket kostar de?🥰
  • Väntarpå4an

Men jaaaaa❤️❤️❤️❤️🥳 vad glad jag blir, GRATTTIS
  • Björkskogen
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 22:20:01 följande:
    Tappert kämpat måste jag säga 😅 Hejja 🙏🏻💕
    Ja tack 😂
    temp-drop of doom idag. Minus på test. Det va nog det, mens idag säkert. Men det är bra, då får vi göra nytt försök om ett par veckor 😊 
    Jag känner mig inte ledsen så det är helt lugnt. Kul månad ändå. Kort och gott kan man inte lita på det man känner i kroppen iaf 😂 
    Grattis till alla och hoppas jag inte får se er i nån bim-grupp igen 🥰❤️ håller tummarna för er nu att alla gfår en sommarbebis nästa år! 
  • Väntarpå4an
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 22:19:14 följande:

Håller med dig❤️ oron bara byts ut😅
    Jag bokade en tid för UL igår men tyvärr fick vi inte till en tidigare tid än v.9 (8+6). Hade gärna gått nån vecka innan. Men men
  • Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-31 05:57:29 följande:
    Ja tack 😂
    temp-drop of doom idag. Minus på test. Det va nog det, mens idag säkert. Men det är bra, då får vi göra nytt försök om ett par veckor 😊 
    Jag känner mig inte ledsen så det är helt lugnt. Kul månad ändå. Kort och gott kan man inte lita på det man känner i kroppen iaf 😂 
    Grattis till alla och hoppas jag inte får se er i nån bim-grupp igen 🥰❤️ håller tummarna för er nu att alla gfår en sommarbebis nästa år! 

Rätt inställning, nya tag, plusset kommer 🙏🏻💕 

Jag kan säga att jag haft och har NOLL symtom. Trodde verkligen inte jag skulle plussa, vissa månader har jag känt massor och inte varit gravid så kroppen är helt klart lurig 🙈 Stort lycka till framöver.

• Snorkfrökenhär
    Väntarpå4an skrev 2024-10-31 05:58:22 följande:
    Håller med dig❤️ oron bara byts ut😅
    Jag bokade en tid för UL igår men tyvärr fick vi inte till en tidigare tid än v.9 (8+6). Hade gärna gått nån vecka innan. Men men
    Väntarpå4an skrev 2024-10-31 05:55:30 följande:
    Men jaaaaa❤️❤️❤️❤️🥳 vad glad jag blir, GRATTTIS
    Tack så mycket 🥹🥰❤️ Det var på riktigt 😭

Jag med skyndade mig att boka ett ultraljud tidigt innan jag somnade igår 😆 Tänkte att jag skulle avvakta och vänta med att boka men såg att det inte fanns så mkt tider så jag knep en tid då jag bör vara i vecka 8 (7+3). Vid den tiden har jag gjort alla mina tidiga ultraljud så det blir nog bra. Men vad låååång väntan 😅

Stort lycka till med allt 🥰❤️
  • Snorkfrökenhär
    Ophelia1231 skrev 2024-10-31 02:59:27 följande:
    Haha, då förstår jag, verkligen!! hur mycket kostar de?🥰
    Här betalar vi 800 spänn för ett ultraljud. Tycker jag är värt för att få stilla oron lite 🥹🥰 Jag bokade en tid redan igår 🙈 
  • Rdlsgdl9922
    Anonym (K (Anonym)) skrev 2024-10-30 19:29:36 följande:

Nu kollade jag på mina bröst och fått tre knottror vid vardera bröstvårta nertill, tror inte jag haft det innan!!!

Jag fick min mens igår tyvärr :( så hoppas vi inte ses i nov tråden 😘
  • Anonym (K (Anonym))
    Rdlsgdl9922 skrev 2024-10-31 08:16:45 följande:
    Jag fick min mens igår tyvärr :( så hoppas vi inte ses i nov tråden 😘
    Åh vad tråkigt att höra 😕 Jag är med där då jag inte plussat än, jag får väldigt svaga skuggor på alla test jag tar..
    Kände på min livmodertapp och den är mjuk, läst att det kan vara ett tecken men behöver inte vara..
  • Björkskogen

Mycket riktigt. Nu kom mensen med besked 😅 
    Hoppas över till november nu. 
    Ha det så bra nu tjejer, försök glädjas över att ni är gravid nu så det inte bara blir oro första tiden 🥰 

• Ophelia1231
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-31 07:36:53 följande:
    Här betalar vi 800 spänn för ett ultraljud. Tycker jag är värt för att få stilla oron lite 🥹🥰 Jag bokade en tid redan igår 🙈 
    är de på privat klinik?🥰
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-31 07:36:53 följande:
Svar på tråden BIM Oktober 2024