BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Samma höga temp som igår, ingen menskänning än och fortfarande minus på gravtest. Äl+16 nu 👀
Jag bara måste haft äl senare än ff säger.
Min yngsta är 9 så jag kommer inte heller ihåg exakt hur allt var då, vet bara att jag då gick över BIM flera dagar innan jag köpte ett test. Då blev det ju typ positivt bara av att jag tog det ur förpackningen 😂 Hade mer is i magen då.
Ja dagens test är tydligare än gårdagens, fotot ger inte riktigt en rättvis bild här på familjeliv heller, bilden blir så mörk. Men streck finns ju, önskar bara att det kunde bli tokstarkt så jag törs bli glad. Går bara runt i limbo och är nervös över att det är en kemisk graviditet eller nåt 😬
Min temp är högre än den brukar så jag hoppas det också är ett gott tecken 🙏🏻
Gör jag override på min graf och säger att äl är 3 dagar senare så ser det ut så här. Följer de gamla kurvorna exakt typ 👀. (Gul är nu) ser ju mycket mer rimligt ut 😅
Min yngsta är 9 så jag kommer inte heller ihåg exakt hur allt var då, vet bara att jag då gick över BIM flera dagar innan jag köpte ett test. Då blev det ju typ positivt bara av att jag tog det ur förpackningen 😂 Hade mer is i magen då.
Ja dagens test är tydligare än gårdagens, fotot ger inte riktigt en rättvis bild här på familjeliv heller, bilden blir så mörk. Men streck finns ju, önskar bara att det kunde bli tokstarkt så jag törs bli glad. Går bara runt i limbo och är nervös över att det är en kemisk graviditet eller nåt 😬
Min temp är högre än den brukar så jag hoppas det också är ett gott tecken 🙏🏻
Har bim någonstans från idag till den 2a. Har testat svagtsvagt positivt alternativt spökstreck på alla tre, med 2 st cb early & apotek hjärtats.
Symtom: Molande värk i magen, diffust illamående, rinniga flytningar, ömma bröst. Hade även stickningar i magen dag 6-8 efter äl. Är på dag +12 efter äl idag.
Hur mår ni? :)
Ja juste! Jag hade pyttelite rosa flytningar från att ha irriterat tappen lite igår, inget kom ut på pappret men kollade flytningar vid tappen hehe och det var jättelite verkligen.. Nu vågar jag inte kolla där för att eventuellt irritera igen, eller så var det nidblödning? :)