BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Negativa test (testa tidigt) och jag känner verkligen att mensen är på G. Laddar om och hoppar in i november-tråden istället. Kanske blir det ett plus som födelsedagspresent slutet av nov istället.
Negativa test (testa tidigt) och jag känner verkligen att mensen är på G. Laddar om och hoppar in i november-tråden istället. Kanske blir det ett plus som födelsedagspresent slutet av nov istället.
Nej vad trist med blanka test 😔 Det är ju inte över förrän det är över men jag förstår hur ni tänker, man tycker det borde visas när man är så nära BIM?håller fortsatt tummarna ändå 🤞🏻💕
Vi vaknade 7.30 och förstod inte hur kan vi vara så pigga redan nu?! Sen trillade poletten ner att tiden dragits tillbaka en timme 😄 Det var ju annat när barnen var små, då blev det lååååång dag när klockan drogs tillbaka. Vårt första barn vaknade vid 05 sina första två år?!!! Så när det blev vintertid klev vi upp 04 😩
Det var ett helt annat liv verkligen, undrar ibland om vi verkligen vet vad vi vill in i igen, bebis och småbarnsliv, dålig med sömn, leka i sandlåda osv 😆
Äl+14. Trodde tempen skulle börja droppa av idag. Men icke, samma som igår. Ingen nedåtgående trend än 🙈
När droppar eran temp inför mens?
Äl+14. Trodde tempen skulle börja droppa av idag. Men icke, samma som igår. Ingen nedåtgående trend än 🙈
När droppar eran temp inför mens?
Ni som har barn eller plussat. När slog de om för er till 3+ på clear blue?
jag är på 5+2 idag men får fortfarande bara 2-3v.