• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Anonym (Tredje)
    Anonym (LillG) skrev 2024-10-28 09:36:36 följande:

Ni som har barn eller plussat. När slog de om för er till 3+ på clear blue? 

jag är på 5+2 idag men får fortfarande bara 2-3v.

Är lika fundersam jag. Fick pos gravtest i v3+1, tog veckoindikator v3+6 som visade 2-3 veckor. Tog ett nytt test idag v4+4 som visar +3 veckor. 
    Ändå har jag inga symtom alls. Är rädd för tvillingar...
  • Drömmenomentrio
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-28 11:29:35 följande:

Jag är tillbaka 😊 Är nu i v 7 (6+1),mår något fruktansvärt illa vilket jag inte gjort i tidigare graviditeter, plussade tidigt, har sjukt svullen mage (kommer icket i vanliga jeansen) avsmak för mat, huvudvärk och fasligt trött hela tiden. När jag hade äl denna månad hade jag ont i båda äggstockarna, vad tror ni oddsen är att jag släppte två ägg? Börjat nojja lite för tvilling - grav iom att jag har pcos. Någon som vill gissa/tänka till? 

Hade jätte ont på båda sidor den gången det blev tvillingar. så chansen finns ju såklart! Gör ett tidigt ultraljud?
  • trefaldigmästareikärlek
    Drömmenomentrio skrev 2024-10-28 13:45:24 följande:
    Hade jätte ont på båda sidor den gången det blev tvillingar. så chansen finns ju såklart! Gör ett tidigt ultraljud?
    Är det så? Ja då blir det onekligen spännande att se!
    Vet inte om man får tidigt UL vid misstanke, har ett som ska bokas i v 12-13, så tror vackert jag får gå ovetandes tills då.. 🤷?♀️🤭
  • Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-28 11:39:07 följande:
    Joo, så länge inte mensen har kommit så hoppas man ju 😂 
    Kan lägga upp jämförelsen med de gamla. Den gula är nu, den är ju klart högre än de andra. 

Suverän temp 🤩 Jag hoppas det betyder PLUS Ser onekligen lovande ut iaf. Spännande 😄
  • Björkskogen
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-28 15:07:22 följande:
    Suverän temp 🤩 Jag hoppas det betyder PLUS Ser onekligen lovande ut iaf. Spännande 😄
    Ja det är en snygg kurva. Men jag tvivlar ändå 😅 
  • maluta
    Anonym (LillG) skrev 2024-10-28 09:36:36 följande:

Ni som har barn eller plussat. När slog de om för er till 3+ på clear blue? 

jag är på 5+2 idag men får fortfarande bara 2-3v.

Jag fick 3+ när jag var 5+2.. men är säkert så olika ❤️
  • maluta
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-28 14:47:16 följande:
    Är det så? Ja då blir det onekligen spännande att se!
    Vet inte om man får tidigt UL vid misstanke, har ett som ska bokas i v 12-13, så tror vackert jag får gå ovetandes tills då.. 🤷?♀️🤭
    Man kan ju boka privat om det känns värt 🙏
  • Snorkfrökenhär
    Björkskogen skrev 2024-10-28 18:28:38 följande:
    Ja det är en snygg kurva. Men jag tvivlar ändå 😅 
    Jag relaterar, man håller sig skeptisk tills motsatsen bevisats 😄
  • Snorkfrökenhär

Min temp var så hög idag så appen ville inte ens registrera den? Mätte om två gånger men vad göra när jag uppenbarligen har högre temperatur 😆 Kanske den är ovanligt hög för att jag är förkyld? Men det var jag ju även igår. Sov lite oroligt på morgonsidan men det gör jag också ibland utan sån tempstegring. Så tråkigt, går ju inte analysera nåt 😆 

Svar på tråden BIM Oktober 2024