• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Väntarpå4an
    eae95 skrev 2024-10-26 07:36:35 följande:

Om jag får knappt synligt plus på ett vanligt RFSU test ÄL+12, alltså verkligen supersvagt, går knappt att se. Skulle ni tro att det är en kemisk graviditet då eller handlar det bara om stegringen? 

Det kan absolut ha med stegring att göra❤️ åååh så spännande, håller tummarna för dig och grattis
    Björkskogen skrev 2024-10-26 07:54:31 följande:

Vaknade kl 4.45 och kunde inte somna om. Trist när det är helg. Iaf, temp tagen lite tidigare idag. Ligger kvar på stabil hög nivå. Tog ett gravtest(ej testa tidigt) i morse mest för kul. Tyckte jag anade nåt. Men kan va inbillning, va rätt trött 🙈 äl+12. 
    Brösten ömmar värre än igår, tror jag vaknade pga dem.  

Känner mig rätt låg idag, vill så gärna va gravid och känns som man söker efter minsta lilla tecken.

Känner med dig ❤️ vill så gärna med. Äl+11 neg test idag. Molvärk i magen skum diffus illamående  men börjar tro att jag blivit knäpp😅
    Posta ditt test så får vi se🙏 
  • Björkskogen
    Väntarpå4an skrev 2024-10-26 08:00:14 följande:
    Det kan absolut ha med stegring att göra❤️ åååh så spännande, håller tummarna för dig och grattis
    Björkskogen skrev 2024-10-26 07:54:31 följande:

Vaknade kl 4.45 och kunde inte somna om. Trist när det är helg. Iaf, temp tagen lite tidigare idag. Ligger kvar på stabil hög nivå. Tog ett gravtest(ej testa tidigt) i morse mest för kul. Tyckte jag anade nåt. Men kan va inbillning, va rätt trött 🙈 äl+12. 
    Brösten ömmar värre än igår, tror jag vaknade pga dem.  

Känner mig rätt låg idag, vill så gärna va gravid och känns som man söker efter minsta lilla tecken.

Känner med dig ❤️ vill så gärna med. Äl+11 neg test idag. Molvärk i magen skum diffus illamående  men börjar tro att jag blivit knäpp😅
    Posta ditt test så får vi se🙏 
    Tror inte det jag, kanske, såg fastnar på bild ens. Var lixom bara svag svag skiftning. Igår var det helt blankt. Kan ju varit något med testet idag. Tar nog ett nytt imorgon bitti. 

Känner oxå att jag nog börjar bli knäpp 😅 
    Ska försöka hålla mig sysselsatt med annat idag så jag slipper fundera över tecken, test osv 
  • EJT

Ingen graviditet här. Inte testat men känner i hela kroppen att det inte tagit sig. Jag vet hur min kropp beter sig son gravid. 

Suck, det är så tråkigt. 

• Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-10-26 08:27:34 följande:
    Tror inte det jag, kanske, såg fastnar på bild ens. Var lixom bara svag svag skiftning. Igår var det helt blankt. Kan ju varit något med testet idag. Tar nog ett nytt imorgon bitti. 

Känner oxå att jag nog börjar bli knäpp 😅 
    Ska försöka hålla mig sysselsatt med annat idag så jag slipper fundera över tecken, test osv 
    Förstår 😀 då håller vi tummarna imorgon. Tar också ett nytt imorgon men det idag var helt blankt så det lär de väl vara imorgon också 😞

Jag får nog också hitta på nåt annat för att skingra tankarna lite...
  • Väntarpå4an
    EJT skrev 2024-10-26 08:44:16 följande:

Ingen graviditet här. Inte testat men känner i hela kroppen att det inte tagit sig. Jag vet hur min kropp beter sig son gravid. 

Suck, det är så tråkigt. 

Styrke kram❤️❤️😞
  • Snorkfrökenhär

Spännande tider i tråden med eventuella svaga streck 🤩🙏🏻 Tummar hålles för er alla och mig själv.

Min temp steg idag igen, så det är verkligen ett fint sicksack mönster tempkurvan skapat den här gången 😂 

• Väntarpå4an
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-26 09:58:48 följande:

Spännande tider i tråden med eventuella svaga streck 🤩🙏🏻 Tummar hålles för er alla och mig själv.

Min temp steg idag igen, så det är verkligen ett fint sicksack mönster tempkurvan skapat den här gången 😂 

Verkligen spännande 🙏
    Wow så skönt med en temphöjning ❤️ vi hoppas sicksack mönstret fortsätter uppåt.
  • EJT
    Snorkfrökenhär skrev 2024-10-26 09:58:48 följande:

Haha, vilken härlig kurva! Smyger sig fint uppåt 🤩
  • Björkskogen
    EJT skrev 2024-10-26 08:44:16 följande:

Suck, det är så tråkigt. 

❤️
  • TrueResolution

Nog för att väntan mellan ÄL & BIM är lång, men då kan man iaf analysera och smygtesta lite. Inser nu att väntan på ÄL också är rysligt lång dagen efter mensen lämnat fartyget. Har två veckor till verkstaden drar igång här och känner bara KOM IGEN NU DÅÅÅÅ... 😂🙄 

Tur vi iaf har vara dra här att peppa & längta med 😄 

Svar på tråden BIM Oktober 2024