• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Nanathalie
    TrueResolution skrev 2024-10-22 09:15:18 följande:

Stort grattis Lyrka! 😍 

Här kom (äntligen) mensen idag, två dagar sen så nu hoppas jag få en födelsedagspresent i slutet av November istället  ❤️?????

Såg nu att du fått din mens. Skönt ändå att den kom tillslut. Jag väntar ännu 
  • Anonym (En till)
    TrueResolution skrev 2024-10-22 09:13:26 följande:
    Åh men tack för dina ord!! Precis sånt jag önskat att få läsa istället för alla motsägelser 😭❤️
    Jag blev också gravid under amning av min dotter på då 8 mån! Jag ammade ganska mycket fortfarande vid den tidpunkten! Tyvärr sinade mjölken av graviditeten sen. Hur som helst, barnet vi tillverkade under amningen var vårt enklaste barn att få till 🙏🏽
  • Evsioon

Kunde inte hålla mig mer så tog ett test på fm som visade ett svagt men tydligt plus!!!!! :)

• Nanathalie
    Evsioon skrev 2024-10-22 11:35:01 följande:

Kunde inte hålla mig mer så tog ett test på fm som visade ett svagt men tydligt plus!!!!! :)

Åh är det sant! GRATTIS! Vilken bim+ är du på idag?

Vilket märke på gravtestet tog du? Kan du lägga in bild på det här? Nyfiken😍
  • Väntarpå4an
    Siripiri skrev 2024-10-22 08:52:13 följande:
    På ÄL +8 började brösta ömma lite lätt, samt livmodern började mola och fick tjocka vita flytningar 😎 plussade sen på äl +14
    Åh grattis ❤️❤️ jag hoppas verkligen så mycket nu.
    Testade du innan äl+14 också eller höll du dig? 
  • Väntarpå4an
    Evsioon skrev 2024-10-22 11:35:01 följande:

Wow grattis❤️❤️ vilken äl+ är du på?
  • Anonym (Lyrka)

som jag skrev förut fick jag positivt på clearblue testa tidigt, stod gravid. Bör vara ett par dagar innan BIM. Blev nyfiken och tog en vanlig RFSU sticka och räknade med att inte se något. Det är alltså INGET testa tidigt och jag tog testet vid lunch. Blev förvånad när det var ett tydligt streck. Någon som varit med om samma? Innebär det att Bim borde varit tidigare än vad jag

• Evsioon
    Nanathalie skrev 2024-10-22 12:02:55 följande:
    Åh är det sant! GRATTIS! Vilken bim+ är du på idag?

Vilket märke på gravtestet tog du? Kan du lägga in bild på det här? Nyfiken😍
     Bim +2! använde mig av rfsl snabbt och enkelt.
    och som sagt inget morgonurin.

Tack ❤️❤️
  • Nanathalie
    Evsioon skrev 2024-10-22 14:03:38 följande:
     Bim +2! använde mig av rfsl snabbt och enkelt.
    och som sagt inget morgonurin.

Tack ❤️❤️
    Åh så tydligt!! Vilken dröm! Stort grattis! Inte alls avis. Nc bara flyttar på min förväntade mens. Jag brukar ha lite menskänningar innan den kommer men nope.

Vill inte testa och bli besviken. Låter dessa 16 dagar från äl gå innan jag testar på nytt! Men tror nog mensen kommer likt förbannat. Har massor av lotionflytningar och brösten har börjat ömma Som alltid innan mens vilket de inte gjorde en endaste dag under denna cykeln förrän nu.. Har idag dessutom åkt på diarré, från att ha varit förstoppad innan. Min kropp är kaos!!

Grattis igen❤️❤️
  • Anonym (Myggan89)
    Anonym (Lyrka) skrev 2024-10-22 13:59:48 följande:

som jag skrev förut fick jag positivt på clearblue testa tidigt, stod gravid. Bör vara ett par dagar innan BIM. Blev nyfiken och tog en vanlig RFSU sticka och räknade med att inte se något. Det är alltså INGET testa tidigt och jag tog testet vid lunch. Blev förvånad när det var ett tydligt streck. Någon som varit med om samma? Innebär det att Bim borde varit tidigare än vad jag

Absolut inte testat så starkt några dagar innan bim med dessa test 😂 två graviditeter och ingen gång har de varit så starka utan snarare ganska svaga på bim. 

Stort grattis! ❤️

Svar på tråden BIM Oktober 2024