BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Stort grattis Lyrka! 😍
Här kom (äntligen) mensen idag, två dagar sen så nu hoppas jag få en födelsedagspresent i slutet av November istället ❤️?????
Kunde inte hålla mig mer så tog ett test på fm som visade ett svagt men tydligt plus!!!!! :)
Kunde inte hålla mig mer så tog ett test på fm som visade ett svagt men tydligt plus!!!!! :)
som jag skrev förut fick jag positivt på clearblue testa tidigt, stod gravid. Bör vara ett par dagar innan BIM. Blev nyfiken och tog en vanlig RFSU sticka och räknade med att inte se något. Det är alltså INGET testa tidigt och jag tog testet vid lunch. Blev förvånad när det var ett tydligt streck. Någon som varit med om samma? Innebär det att Bim borde varit tidigare än vad jag
som jag skrev förut fick jag positivt på clearblue testa tidigt, stod gravid. Bör vara ett par dagar innan BIM. Blev nyfiken och tog en vanlig RFSU sticka och räknade med att inte se något. Det är alltså INGET testa tidigt och jag tog testet vid lunch. Blev förvånad när det var ett tydligt streck. Någon som varit med om samma? Innebär det att Bim borde varit tidigare än vad jag
Absolut inte testat så starkt några dagar innan bim med dessa test 😂 två graviditeter och ingen gång har de varit så starka utan snarare ganska svaga på bim.
Stort grattis! ❤️