BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
är på BIM+1 men ingen mens ännu & tog ett g-test imorse med negativ sticka. Inget "testa tidigt" men de borde visa ändån efter BIM kan man tycka 😂
om man nu inte är gravid vill man liksom bara att mensen ska komma igång så man kan få börja på ny cykel 😤
är på BIM+1 men ingen mens ännu & tog ett g-test imorse med negativ sticka. Inget "testa tidigt" men de borde visa ändån efter BIM kan man tycka 😂
om man nu inte är gravid vill man liksom bara att mensen ska komma igång så man kan få börja på ny cykel 😤
Hej
Äl + 6 idag. Jag dööööör av den här väntan🙃 vill bara veta NU. Jag tänker testa på fredag äl+10 men funderar på att ta ett smygtest på torsdag men är rädd för att det ändå bara blir negativt.
Har känningar i tjejmagen, lite halvt illamående men inte nåt överdrivet, hade som hugg i tjejmagen i lördags men inget tecken på blödning.
Detta kan lika gärna vara skengravid symptom. Men hoppas verkligen på att det är på riktigt.
Vad har ni haft som första symptom? ❤️
Vad kul att ha någon i samma båt! Har också varit såå inställd på att mensen skulle komma i söndagsmorse så nu känner man mest "hallå!? Det här spelet vill jag inte spela!?" 😂
Har inte testat med morgonurin heller men tänkte vafan, det borde väl visa något ändå om jag vore gravid så känner med att man inte vill "slösa" nu 😂
Vad kul att ha någon i samma båt! Har också varit såå inställd på att mensen skulle komma i söndagsmorse så nu känner man mest "hallå!? Det här spelet vill jag inte spela!?" 😂
Har inte testat med morgonurin heller men tänkte vafan, det borde väl visa något ändå om jag vore gravid så känner med att man inte vill "slösa" nu 😂
Tack för förklaringen av tempning som metod! Jag har varit i valet och kvalet om jag ska testa nu eller vänta en vecka tills mensen är märkbart sen (har app att gå efter, en visar Bim på söndag, en annan nu på torsdag). Kunde inte hålla mig, tänkte på det hela natten och blev så positivt överraskad när det stod ?gravid? på det digitala testet imorse🥰 nu börjar dock veckor av konstant oro? tacksam att jag får känna oro, men ändå påfrestande såklart. Håller tummarna för er som är kvar här - och för er som går vidare i nov-tråden!
Ja men så försöker jag med tänka. Brukar ha 12-13 dagars lutealfas nu så en eller två dagar längre hade varit toppen om man fick önska 😁
Ammar min ettåring på natten (och ibland dagtid med) och hör & läser hela tiden nu att "sluta amma så blir du gravid" men måste man verkligen det 😭