• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Björkskogen
    JustinzeVar skrev 2024-10-20 14:15:08 följande:

❤️❤️ (ursäkta mina pyjamasbyxor)

😍❤️🥳 grattis!! 
  • Nanathalie

Åh så avis att jag dör!!! Grattis❤️❤️❤️ 
  • Nanathalie
    mothertotwo skrev 2024-10-20 13:12:09 följande:

Jag vill inte ha mens, men nu är det nog kört. Rynkar på näsan

Kände efter hur min tapp är för att kolla sekret och torkade sedan handen i papper. Då kom det lite rosa färgat så misstänker att min mens är på g. Jag är på dag 32 nu och brösten ömmar som tusan. Dem brukar sluta ömma två dagar innan mensen startar igång. Men brukar bara vara öm i bröstvårtorna men denna gång är det hela brösten på mig som ömmar och kliar. Har lite molvärk i tjej magen nu också och värk i höfterna. Känns otroligt konstigt eftersom jag inte har känt av molvärk förrän nu, då detta brukar ske två veckor innan mens. 

Man blir så förvirrad och vet inte vad det är för tecken som är onormala för dem skiftar tydligen. Har inga tester hemma och vet inte om det är så lönt att köpa heller. 

Jag inväntar mens med min mensvärk och ömmande/kliande bröst! Lycka till alla andra resterande av månaden. Skrattande Tycker ni jag ska räkna detta som första mensdag eftersom jag upptäckte lite rosa från livmoderhalstappen? 

Alltså tappen kan ju vara känslig vid tidig graviditet och då blöda lätt när man är där och pillar. Eller vid sex för den delen! Men jag hade inte räknat något sådant som mens. Vänta tills du faktiskt blöder! ❤️
  • Yasen
    Nanathalie skrev 2024-10-20 10:25:08 följande:
    Ett igår som visade negativt. Vill inte lägga pengar på de digitala i onödan..  tänker att om dessa blir starkare kan jag köpa ett digitalt då. Liksom.. 
    Kära du
    Har sett dina inlägg och prover du tagit. Med risk för att du tycker jag låter dryg.. så tänker jag att om det var ett strek där pga graviditet så hade testerna ökat i styrka för varje dag, eller hur? Det finns inget streck där. Sluta plåga dig själv och vänta på mens, eller några dagar efter utebliven mens så kan du ta nytt igen. Bara kärlek ♥️🙏🏻 
  • JustinzeVar
    Nanathalie skrev 2024-10-20 14:32:47 följande:
    Åh så avis att jag dör!!! Grattis❤️❤️❤️ 
    Björkskogen skrev 2024-10-20 14:21:13 följande:
    😍❤️🥳 grattis!! 
    Stort tack!❤️❤️ Fick MA i augusti så livrädd nu men försöker att vara glad!
  • Nanathalie
    Yasen skrev 2024-10-20 14:41:20 följande:
    Kära du
    Har sett dina inlägg och prover du tagit. Med risk för att du tycker jag låter dryg.. så tänker jag att om det var ett strek där pga graviditet så hade testerna ökat i styrka för varje dag, eller hur? Det finns inget streck där. Sluta plåga dig själv och vänta på mens, eller några dagar efter utebliven mens så kan du ta nytt igen. Bara kärlek ♥️🙏🏻 
    Ja du kanske har rätt, men kan liksom inte låta bli. Känner inte riktigt att jag "plågar" mig själv heller. Tycker egentligen det är rätt spännande. Då är det nog mer plågsamt med digitala där det står inte gravid.

Jag väljer att hoppas på att mensen uteblir imorgon och att jag har testat för tidigt! Hellre det än ge upp hoppet helt.
  • EJT

Stort grattis! 
  • Snorkfrökenhär

Plussen bara regnar i helgen 😍👏🏻
    Grattis JustinzeVar

• Augustilejon

Åh, stort grattis! 🎉☺️
Svar på tråden BIM Oktober 2024