BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
❤️❤️ (ursäkta mina pyjamasbyxor)

Jag vill inte ha mens, men nu är det nog kört. 
Kände efter hur min tapp är för att kolla sekret och torkade sedan handen i papper. Då kom det lite rosa färgat så misstänker att min mens är på g. Jag är på dag 32 nu och brösten ömmar som tusan. Dem brukar sluta ömma två dagar innan mensen startar igång. Men brukar bara vara öm i bröstvårtorna men denna gång är det hela brösten på mig som ömmar och kliar. Har lite molvärk i tjej magen nu också och värk i höfterna. Känns otroligt konstigt eftersom jag inte har känt av molvärk förrän nu, då detta brukar ske två veckor innan mens.
Man blir så förvirrad och vet inte vad det är för tecken som är onormala för dem skiftar tydligen. Har inga tester hemma och vet inte om det är så lönt att köpa heller.
Jag inväntar mens med min mensvärk och ömmande/kliande bröst! Lycka till alla andra resterande av månaden.
Tycker ni jag ska räkna detta som första mensdag eftersom jag upptäckte lite rosa från livmoderhalstappen?
Plussen bara regnar i helgen 😍👏🏻
Grattis JustinzeVar