• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Anonym (Millie)

BIM ? idag ? 19/10

Den 17/10 på Äl+8 / cykeldag 26 började jag blöda väldigt lite, blev lite mer på kvällen men fortfarande betydligt mindre än en mens, fortsatt varit liten mängd, hoppas på en nidblödning!! 
    ingen mensvärk än så länge. 

har fått nidblödning 2 gånger tidigare på äl+7 och äl+9
    försökt bli gravid i 6 månader nu och fick ett MA i slutet på juli så hoppas hoppas hoppas vi har tur denna månad! 

• Väntarpå4an
    Emzor1 skrev 2024-10-18 21:46:40 följande:
    Låter som ett gott tecken tycker jag! Håller tummarna att du plussar om någon vecka ☺️

2/11, har också som mensvärk idag fast den kommer och går, inte fokuserad på någon sida 🤔 När har du bim? ☺️
    Hoppas, hoppas🙏 håller tummarna för oss båda 😇???? jag har bim 29/10. Jag tänker testa nästa fredag. Så sjukt jobbigt att vänta dessa dagar. Känns som en evighet 
  • Anonym (blomman)

Stort grattis till er som plussat!! Så roligt 😍

• Anonym (blomman)

BIM på tisdag och tog ett testa tidigt test idag, men de var negativt. Förväntar mig att mensen kommer så jag får nog hoppa vidare till novembertråden tänker jag. Tänker att ett testa tidigt borde vara tillförlitligt så här tätt inpå bim?

Stort lycka till alla som är kvar och väntar, håller tummarna för er!

Är det förresten någon som har erfarenhet av babyplans ÄL-test? Kört på RFSU innan men tänkte köpa några andra denna gången. 

• Emzor1
    Väntarpå4an skrev 2024-10-19 07:10:18 följande:
    Hoppas, hoppas🙏 håller tummarna för oss båda 😇???? jag har bim 29/10. Jag tänker testa nästa fredag. Så sjukt jobbigt att vänta dessa dagar. Känns som en evighet 
    det gör jag med 🤞 Då har vi inte bim långt ifrån varandra! Jag tänkte försöka hålla mig till 31/10 men jag vet ju att det inte kommer ske.. vad har du haft för tidiga symtom i dina andra graviditeter?☺️
  • Newstory

Hej! Ny här i tråden och längtar också efter ett +! stort grattis till alla er som plussat ♥️

Vad tror ni om dagens gravtest, tycker mig se ett supersvagt streck, vet att jag borde vänta några dagar men har svart att låta bli 😂 ÄL +9, bim-5
  • Anonym (blomman)
    Newstory skrev 2024-10-19 08:01:52 följande:

Hej! Ny här i tråden och längtar också efter ett +! stort grattis till alla er som plussat ♥️

Vad tror ni om dagens gravtest, tycker mig se ett supersvagt streck, vet att jag borde vänta några dagar men har svart att låta bli 😂 ÄL +9, bim-5
    tycker också att jag ser ett svagt streck. Vänta ett par dagar och testa igen. Håller tummarna 😊
  • Nanathalie
    Newstory skrev 2024-10-19 08:01:52 följande:

Jag ser!
  • Nanathalie

Äl+11 och här fortsätter mina tester visa extremt svagt/spök och det digitala sa Inte gravid. Känns som en smäll i magen, men det kommer ju fler månader. Ska bara sörja lite innan jag kan bli lite realistisk igen.

• Newstory

Tack för era svar! Hoppas verkligen, får försöka hålla ut några dagar till så vet jag med säkerhet inom ett tag men väntan känns så lång. 

Till Anonym (blomman) och Nanathalie, ge inte upp hoppet förrän mensen kommit. Läst om många som inte ens fått positivt på bim utan flera dagar senare så det är ju väldigt olika för alla. Håller tummarna för er 🌸

Svar på tråden BIM Oktober 2024