• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Nanathalie
    EJT skrev 2024-10-18 18:05:37 följande:
    Låter tyvärr som att mensen är på G då.. Beklagar!
    Men nej vad ledsen jag blir.
  • EJT

Jag verkar till slut ha fått ägglossning trots uteblivet ÄL-sekret etc och högre temp än vanligt osv. Nu har tempen hoppat upp en halv grad. Tyvärr orkade jag inte riktigt hålla i sexandet och myset hela perioden, är så trött på att ligga "av plikt". Så vi hade sex fem dagar innan, fyra dagar innan och två dagar innan ÄL. Kan förstås räcka men alla gånger jag har varit gravid så har jag haft sex dagen för ÄL + alla 3-4 dagar innan. 

Inga höga förhoppningar alls. 

• Snorkfrökenhär
    Nanathalie skrev 2024-10-18 17:52:30 följande:

Är det någon som fått LITE ljusbrunt på pappret men ändå varit gravid? Torkade mig precis på toa och såg lite ljusbrunt på pappret. Har ju sett antydan till streck på mina tester så hoppas inte det är mensen. 

Min första graviditet fick jag lite brunt precis kring BIM men sen försvann det och jag fick ju min dotter 😄 Kan komma små blödningar sådär i början. Håller tummarna 🙏🏻
  • Snorkfrökenhär

Jag fick positivt ÄL-test idag så ÄL mest troligt imorrn då 😄 Så då blir BIM 31/10, två BIM I oktober verkar jag hinna med 😆 Det räcker fasiken sen tycker jag, ingen mer mens tack! 

• Anonym (Lollo)

Denna går inte att tyda fel iallafall 🥰 äntligen. 
  • Björkskogen
    Anonym (Lollo) skrev 2024-10-18 18:20:37 följande:
    Grattis!! 🥰
  • Snorkfrökenhär

Vilken lycka 😄 Stort grattis och lycka till med allt 💕
  • Emzor1
    Väntarpå4an skrev 2024-10-18 06:14:09 följande:
    Jag hoppas men brukar kunna känna av den. Dock tydligare denna gången. Sen har molandevärken hållt sig kvar, med en konstig stickande/strålande känsla som kommer och går ner mot fiffi, håller i sig nån sekund bara. Mycket märkligt och vet inte vad det står för ????

Förhoppningsvis så har ni ändå lyckats även om just äl synts på stickan❤️🙏 ni kan ju helt omöjligt ha missat det iaf😄 och kan förstå att han behöver en paus😅 bra kämpat av er båda❤️ 
    får du smärta på ena sidan eller molande som mensvärk? ☺️ Kan bara gissa men kanske är så att du haft en såpass stark ägglossning och att det därför sitter kvar molande/stickningar efteråt?☺️ 

ja jag köpte faktiskt stickor idag med eftersom jag fick blinkande gubbe imorse med, tog en sticka på eftermiddagen men det var bara ett svagt streck - känns som jag missat äl med testen för jag hade äl-sekret men börjar nu få mer lotion-sekret, förhoppnigsvis gick det vägen ändå😅 
  • Nanathalie
    Wifi! Grattis ❤️
Svar på tråden BIM Oktober 2024