• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Anonym (En till)

Och DÄR kom blodbadet! Nu skapar jag en BIM november-tråd! Tjoho (not) 😂

• Nanathalie
    Anonym (En till) skrev 2024-10-18 19:46:03 följande:

Och DÄR kom blodbadet! Nu skapar jag en BIM november-tråd! Tjoho (not) 😂

Nej jäkla skit.
  • Väntarpå4an
    Emzor1 skrev 2024-10-18 18:59:36 följande:
    får du smärta på ena sidan eller molande som mensvärk? ☺️ Kan bara gissa men kanske är så att du haft en såpass stark ägglossning och att det därför sitter kvar molande/stickningar efteråt?☺️ 

ja jag köpte faktiskt stickor idag med eftersom jag fick blinkande gubbe imorse med, tog en sticka på eftermiddagen men det var bara ett svagt streck - känns som jag missat äl med testen för jag hade äl-sekret men börjar nu få mer lotion-sekret, förhoppnigsvis gick det vägen ändå😅 
    Det är som molandevärk I större delen men sen så kommer det små ilningar neråt😅 vetti sjutton men det kan vara så som du säger 😊

Åååhhh hoppas🙏 det låter ju lovande. När har du bim?
  • EJT
    Ophelia1231 skrev 2024-10-18 21:29:03 följande:
    konstigt att ägglossningtesten blev lägre, förstår inget🥺
    Vad är det du inte förstår? Du hade positivt ägglossningtest cykeldag 14, du har alltså haft ägglosning idag dag 15 eller imorgon dag 16! Hoppas ni har mys järnet 🥰

Tempen lär höjas imorgon eller i övermorgon! 
  • Emzor1
    Väntarpå4an skrev 2024-10-18 21:28:32 följande:
    Det är som molandevärk I större delen men sen så kommer det små ilningar neråt😅 vetti sjutton men det kan vara så som du säger 😊

Åååhhh hoppas🙏 det låter ju lovande. När har du bim?
    Låter som ett gott tecken tycker jag! Håller tummarna att du plussar om någon vecka ☺️

2/11, har också som mensvärk idag fast den kommer och går, inte fokuserad på någon sida 🤔 När har du bim? ☺️
  • Ophelia1231
    EJT skrev 2024-10-18 21:36:43 följande:
    Vad är det du inte förstår? Du hade positivt ägglossningtest cykeldag 14, du har alltså haft ägglosning idag dag 15 eller imorgon dag 16! Hoppas ni har mys järnet 🥰

Tempen lär höjas imorgon eller i övermorgon! 
    Okej, trodde att det inte var positivt då det står lågt😅🙈 Jaa igår myste vi, men vet inte om de räcker, eller om man ska köra 2 dagar till 👏
  • mothertotwo

STORT GRATTIS TILL ER SOM PLUSSAT HITTILLS Skrattande{#emotions_dlg.flower}

Jag känner absolut ingenting denna månaden, förutom att jag fick ömma bröstvårtor för två dagar sedan och gör helvetes ont nu. Inga tecken på mensvärk. Har mensvärk i två veckor innan jag faktiskt får mens. Detta ska bli riktigt spännande. Idag blev pizza bak hemma, men degen blev inte som jag ville. Tror jag har duktigt med pms. Klassiska pms dagar! I morgon har jag BIM, men valt att vänta några dagar extra med att testa. Har inte börjat göra det än. Dock förväntar jag mig ett negativt svar med tanken på att jag haft sex två gånger denna månaden och har ingen aning när äl är. Chansen är minimal, men man vet aldrig. OskyldigTungan ute

Svar på tråden BIM Oktober 2024