BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Anar flera plus intråden om än svaga. Kul att det kommer in äntligen, oktober har varit dålig utdelning hittills tycker jag 😭
Jag har faktiskt hållt mig från att testa helt Men med BIM på söndag och ÄL+10 imorgon ska jag kanske våga mig på ett litet test iaf!
Lite off topic men är drygt två år sedan jag plussade i början på oktober med min förra bebis och hittade faktiskt bild på mina stickor då. Om det nu pratas om hur svaga respektive starka de behöver vara för att vara "positiva". översta är första testet där jag anade något svaaaaagt och sedan är det ökningen dag för dag. 😅 Så mitt plus då på ÄL+8/9 var väldigt väldigt svagt!
Anar flera plus intråden om än svaga. Kul att det kommer in äntligen, oktober har varit dålig utdelning hittills tycker jag 😭
Jag har faktiskt hållt mig från att testa helt Men med BIM på söndag och ÄL+10 imorgon ska jag kanske våga mig på ett litet test iaf!
Lite off topic men är drygt två år sedan jag plussade i början på oktober med min förra bebis och hittade faktiskt bild på mina stickor då. Om det nu pratas om hur svaga respektive starka de behöver vara för att vara "positiva". översta är första testet där jag anade något svaaaaagt och sedan är det ökningen dag för dag. 😅 Så mitt plus då på ÄL+8/9 var väldigt väldigt svagt!
Vad skönt att du känt av äl så tydligt denna månad, känns som ett positivt tecken redan nu för din del!
Ja jag tänker att det kanske är för sent för stickor nu, och skulle det ta sig så är det ett onödigt köp.. Skulle det dock bli negativt test om 2v så ska jag nog köpa stickor och refill på cb för att kunna testa oftare! hade väldigt tydligt sekret denna veckan men första dagen fick jag ändå tom cirkel på cb.. vi körde Varannan dag efter mens och fem dagar i rad efter första äl-sekret, men nu när jag fortsatt står utan fast gubbe är mannen i behov av en paus - så vem vet hur det slutar denna månaden :)
Har någon av er premom gravtest? Tog idag ett gravtest på äl+9 och jag ser fasen en linje till. För svag att fånga på bild så kommer definitivt ta nytt imorgon. Men frågan är om premom testen ger utslag för spöklinje?
Har någon av er premom gravtest? Tog idag ett gravtest på äl+9 och jag ser fasen en linje till. För svag att fånga på bild så kommer definitivt ta nytt imorgon. Men frågan är om premom testen ger utslag för spöklinje?
åh typiskt! Men kanske skönt att börja om med en nystart med förhoppningsvis lite mindre ångest? 🥰 håller tummarna för att november är er månad ❤️
Fortsatt förhöjd temp. Men långt till BIM 24/10 😫 det är så himla lång väntan hela tiden 😅 har dock fortfarande känsla av att det inte gick denna månad heller.
förkylningskänslan är borta , den va väldigt konstig gick liksom som i vågor under dagen? och har haft ångestpåslag två kvällar på rad nu 😕 annars inte symtom förutom att jag som sagt inte har ont i brösten denna månad som jag annars alltid brukar ha mellan äl och bim.
Tiden för att inbilla sig streck är tillbaks. Nu hittar jag en väldigt VÄLDIGT liten svag linje. Markerade ut den med röda prickar.
Är det bara jag? Äl+10 idag så börjar kännas kört om det inte visar sig snart.