BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Hej!
grattis till er som plussat 😍
har en känsla av att det inte blev något denna månad heller, haft känslan ändå sen innan ägglossning att det inte skulle bli något 😅 hoppas såklart ändå?
min temp är dock väldigt olik förra månadens temp, vet inte om det betyder något. Och jag har INTE ömma bröst som jag brukar ha mellan äl och BIM. Men det behöver ju inte heller betyda något.
igår började jag känna liiiite förkylningskänsla som håller i sig idag också. känns verkligen kört denna månad också.
såhär ser denna cykels temp ut hittills (verkade hamna Högst upp i inlägget 😅)
Vill helst inte ha på sommarn heller. Vi bor i glesbygd och närmaste förlossning stänger på sommaren. Blir lite väl långt till nästa, 18 mil ca. Över 2 h bilkörning och snabba förlossningar i bagaget. 😅
Jaha men vad intressant 🤩 ska absolut gå in och kika! 😃 alltid kul att lära sig mer! Speciellt om sin egen kropp! Tack för tipset!
hur går det för dig? 😄
HJÄLP!
Vad händer här? Kan någon tolka/ge tips
HJÄLP!
Vad händer här? Kan någon tolka/ge tips
Idag har jag fått bruna flytningar, dvs mina vanliga spottings och självklart sjönk hoppet rejält. Det är så tråkigt för det är bara 8 dagar sedan ägglossning för mig. Jag gjorde ett negativt test imorse, men ovanligt att plussa på ÄL+8. Så jag får bruna flytningar redan innan ägget har hunnit fästa?!
Asså jag har ändå 25 dagar menscykel, känns inte som att det är EXTREMT kort väl? Får ägglossning precis som jag ska och har varit hos gyn. Men på grund av mina spottings så känns det som att mitt ägg inte ens har en chans att HINNA fästa. Blää!
Fick svar på mitt progesteron-test och det stod att det var inom det normala och indikerade att ägglossning skett osv osv, inget negativt stod det. Det normala referensvärdet var 11-81 dock. Och mitt svar var 29 så känns ju lågt eller? Jag vet inte hur mycket progesteronet bär graviditeten heller? Gaaaahhhh jag får panik!!! Det är så svårt att bli gravid!
Men kanske kanske KANSKE är det inte helt kört ännu.. Trots att jag fick bruna flytningar/spottings 🤡💀