• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Anonym (blomman)

Blev nyfiken (trots BIM 22/10) och tog ett testa tidigt test nu precis. Men de va ju negativt vilket jag förväntade mig. Får invänta BIM men känner inte av några symtom för en ev graviditet så hoppet är inte så högt just nu. Vet inte ens om jag haft ÄL eftersom jag inte fick positivt ÄL-test, eller så missade jag peaken mellan testen 🤷🏼?♀️ aja, de är bara att se om mensen kommer eller inte. Börjar bli tufft efter några månaders försök nu att bara få negativa test...(obs, vill inte trampa nån på tårna för jag är fullt medveten om att det finns dem som försöker ännu längre osv, men det känns tråkigt ändå 🥰)

• Nanathalie
    Ophelia1231 skrev 2024-10-17 06:02:27 följande:

någon som vet vad som är högt LH värde på premom?☺️

Mitt högsta (peak) var 0.79. Det första höga var 0.52. Du är på god väg ❤️
  • Anonym (Lollo)

Hörrni jag tror att jag har plussat. Ska testa imorgon igen.
    Testade på äl+9 tokblankt. Och nu på äl+11 och jag ser definitivt något, svårt att få det att synas lika bra på bild. (inget testa tidigt, utan ett vanligt.)

Tempen dippade rejält igår så jag tänkte att det är kört, men brösten fortsätter ömma och jag har mer flytningar än vanligt. Och så idag flög tempen upp, så jag tänkte att jag testar väl då även om jag kände att det är ju ändå kört.

• Eost
    Anonym (Lollo) skrev 2024-10-17 06:42:42 följande:

Testade på äl+9 tokblankt. Och nu på äl+11 och jag ser definitivt något, svårt att få det att synas lika bra på bild. (inget testa tidigt, utan ett vanligt.)

Tempen dippade rejält igår så jag tänkte att det är kört, men brösten fortsätter ömma och jag har mer flytningar än vanligt. Och så idag flög tempen upp, så jag tänkte att jag testar väl då även om jag kände att det är ju ändå kört.

Spännande! 😃 tycker nog att jag kan se ett till litet steck 😍 
  • Siripiri

Men ja det är ett plus ju 😍 grattis! 💕
    ska du testa med digitalt med? 😃 
  • Anonym (Lollo)
    Siripiri skrev 2024-10-17 06:55:34 följande:
    Men ja det är ett plus ju 😍 grattis! 💕
    ska du testa med digitalt med? 😃 
    Ja jag tänkte det, jag vill ha ett pos på digitalt när jag berättar för maken. Samt så tänkte jag köpa massa kaffe paket, då den stackarn är en stor kaffedrickare men har fått minimera sig till 3koppar/dag nu när vi försökt 😅
  • Supermario91

Nu kom mensen som på beställning. Ändå glad att jag Testade neg i söndags så har liksom redan accepterat att de inte blir något denna månad. 

satsar på försök 3 sedan missfall och hoppas på en bebis i sommar! Nytt BIM 15-16/11 

• Anonym (En till)

Är det nån som har erfarenhet av att plussa sent när man tidigare plussat tidigt (ÄL+10/11)? Jag har BIM imorgon men tempen är fortfarande hög och långt över coverMaine

• Anonym (En till)

Eost skrev 2024-10-17 06:53:10 följande:
    Spännande! 😃 tycker nog att jag kan se ett till litet steck 😍 
    GRATTIS! Det är ett plus! 
Svar på tråden BIM Oktober 2024